Vs: Unelmiako vain
NO nimenomaan. Olet asian ytimessä.
Yks tykää äidistä toinen tyttärestä. Mulle vain kolahti.
Varsinkin kellotaulun puolelta katsottuna, ei niinkään sivu profiili timantti
tyylisellä casella. No joo, hintaakin kertyy apparallaa 4 tobon kiepeille jopa
käytettynä esim...