Hakutulokset

  1. M

    Mikä kello tunnetulla henkilöllä ranteessa?

    Muutkin muusikot kuin räppärit näkyvät olevan kellomiehiä. Katselin pari vuotta vanhaa joululauluohjelmaa TV:stä. Teini-idoli Robinilla oli tuo AP Royal Oak ranteessa. https://www.seiska.fi/kotimaa/jestas-mita-luksusta-robin-packalen-hankki-80-000-euron-arvoisen-okykellon/302785
  2. M

    Certina

    Itsellä on ollut molemmat, eikä niissä mielestäni ole laatueroa. Hintaansa nähden ok molemmat. Diverin rannekkeen linkkulukko on ehkä vähän halvemman oloinen kuib Action Qurtzin perhoslukko.
  3. M

    Kellon valinta ajankohdan ja fiiliksen mukaan

    Väri sesongin mukaan tietysti:)
  4. M

    Hei, löytyykö Oulusta hyvää kelloseppää?

    Mahtaako Oulussa muita olla kuin J. Heiskari https://www.heiskari.fi/ ja Oulun Korun kelloseppä. Isäni 50-luvun Alpinan lähetin Viitasaarelle Kello ja kulta Wiisariin. Tuli kuntoon, mielestäni kohtuullisella hinnalla.
  5. M

    Tänään ranteessa!

  6. M

    Kellofoorumi 2023 - kehityslanka

    Mainokset ovat taas villiintyneet hyppimään sivuston päälle, jonkin aikaa ovat pysyneet poissa. Varsinkin tabletilla ja kännykällä tuo haittaa aika paljon.
  7. M

    Mikä kello tunnetulla henkilöllä ranteessa?

    Sarasvuon Subi
  8. M

    Voutilainen

    Voutilainen oli eilen Arto Nybergin haastateltavana. Löytyy Areenasta, jos joku missasi. https://areena.yle.fi/1-70235639?utm_medium=social&utm_campaign=areena-web-share&utm_source=copy-link-share
  9. M

    Tissot Seastar Seven, kultaranneke?

    EP harrasti noita tikapuulukkoja, löytyisikö rannekkeen lukosta EP-logo? https://kellohuoltoloppela.com/EP-ranneke.html
  10. M

    Tänään ranteessa!

    Täällä sinistä.
  11. M

    Tänään ranteessa!

    Täällä mennään Norqainilla edelleen.
  12. M

    Tag Heuer

    Sallittakoon sen verran off topicia, että johto ei näytä haaskaavan rahaa turhuuteen... https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/142ffd1d-cb55-4143-9d41-8ce4cc20ae22
  13. M

    Norqain

    No näin kävi. Torissa on yksi myynnissä, mielestäni sekin kohtuuhintaan. Ehdin sitä jo kyselläkin, mutta aiheutti sen verran hellasäröä kotona, että piti jättää ostamatta. Kun sitten bongasin klocksnackista huomattavasti edullisemman, niin se oli jo kotonakin helppo "myydä" suoranaisena löytönä.
  14. M

    Myyty: Uusi Sekvens Alfa 20 mm nahkaranneke

    Joutilaana uusi Sekvens Alfa 20 mm musta nahkaranneke. Notkea ja mukava heti uutena. Idea Alfa Romeo 156 GTAn penkeistä, tyyli sopii erinomaisesti sporttikelloihin. https://www.sekvens.com/product/sekvens-alfa-leather-watch-strap-black-20mm/ Hp 30 eur sis. Pk. Yht. YV
  15. M

    Norqain

    Ehkä jo arvasittekin, että näinhän tässä taas kävi, perinteiset Sulo Vileenit, eli kun halavalla sain. Kannattaa seurata käytettyjen markkinoita Ruotsissa. Ne on muutama vuosi sitten ostaneet kelloja vahvemman kruunun aikana, nykykurssilla käytetyt sitten halpoja. Ensivaikutelma on kyllä hyvä...
  16. M

    Tänään ranteessa!

    Tällaista tänään.
  17. M

    Tänään ranteessa!

    Certinalla mennään.
  18. M

    Myyty Musta, käyttämätön Nato-ranneke 20 mm

    Käyttämätön, avaamattomassa paketissa oleva musta Nato-ranneke joutilaana, leveys 20 mm. Tuli kaupanpäällisinä eikä ole Nato-rannekkeelle tarvetta. Tuollainen: https://www.sekvens.com/product/seatbelt-nato-watch-strap-black/ Hp. 10 eur sis. pk. Myyty
  19. M

    Mikä kello tunnetulla henkilöllä ranteessa?

    Markkanenkin on kellomiehiä. AP Royal Oak ainakin ranteessa. https://yle.fi/a/74-20118010
Back
Ylös