No näin kävi. Torissa on yksi myynnissä, mielestäni sekin kohtuuhintaan. Ehdin sitä jo kyselläkin, mutta aiheutti sen verran hellasäröä kotona, että piti jättää ostamatta. Kun sitten bongasin klocksnackista huomattavasti edullisemman, niin se oli jo kotonakin helppo "myydä" suoranaisena löytönä.