Hakutulokset

  1. M

    Tänään ranteessa!

    The real thing. Guinness @O'Donoghues, Dublin.
  2. M

    Tänään ranteessa!

    Viimeinen lomaa edeltävä työviikko käyntiin DS-2:lla.
  3. M

    Tänään ranteessa!

    Tästähän alkaa tulla tapa, taas torikahvilla.
  4. M

    Tänään ranteessa!

    Palataanpa otsikon aiheeseen. Ensimmäistä kertaa ehdin torikahville tänä aamuna. Tarkennus lipsahti pois kellosta enkä huomannut kun ei ollut silmälaseja matkassa... Mulla on kolme Powermaticia vuoropäivin ranteessa. Pääsääntöisesti käyntivara riittää, joskus joku on ehtinyt pysähtyä...
  5. M

    Tänään ranteessa!

    Loppelan sivuilla olevan Powermatic-kirjoituksen mukaan muovinen ankkuri ja käyntiratas on ensimmäisessä C07.111 -versiossa, mutta myöhemmissä piitä. Huollossa nuo alkupään versiot päivitetään kai yleensä uudempiin.
  6. M

    Tänään ranteessa!

    Etätöissä, eli ei paljon actionia ole, mutta silti DS Action Diverin vuoro tänään.
  7. M

    Timegrapher käyntiketju kuvilla!

    Latasinpa puhelimeen (Galaxy S10e) Watch arruracy meterin. Näyttää mielestäni aika hyvin yksiin sen mukaan, mitä kyseiset kellot käyvät ranteessakin. Certinan DS2 ja DS Action diver (molemmissa ETA C07.611, eli Powermatic 80) käyvät ranteessa hyvin tarkasti. Viikossa edistävät tai jätättävät...
  8. M

    Nykyaikaiset vaihtoehdot 70-luvun "TV-ruutukelloille"

    No nyt! Midolta Multifort TV, ETA C07.651 koneistolla, koko 39,5 mm. https://www.midowatches.com/en/multifort-tv-big-date-m0495261104100.html
  9. M

    M: Pikajousinastat 22 mm

    Näitäkö ei tarvitse kukaan?
  10. M

    Tänään ranteessa!

    Sellaiset 20-30 cm kai huipusta laskenut. Puistoon kertyneistä roskista päätellen.
  11. M

    Tänään ranteessa!

    Lapin tulvia ihmettelemässä. Näkyy tuo DS-kakkonenkin menevän mp-takin hihaan.
  12. M

    Tänään ranteessa!

    Mido mahtuu aika mukavasti prätkätakin alle.
  13. M

    Certina "värivirhe"

    Nykyään kaiken pitää olla niin ekologista (ml. maalit), ettei mikään enää kestä. Edit. Kyllähän tuossa selkeä materiaalivirhe on, maali ei kestä uv-säteilyä tms. Vaikka takuuaika onkin päättynyt, niin valmistajan ja myyjän virhevastuuta se ei poista. Tuotteen pitää kestää sille tyypillisesti...
  14. M

    Tänään ranteessa!

    Luulin, etten tarvitse suklaria, mutta tämä 38 mm Certina istuu mukavasti ohkaisessakin ranteessa.
  15. M

    Palautteet toteutuneista kaupoista

    @kauris -66 Myyjänä. Kaikki sujui kuten pitikin. Kiitokset!
  16. M

    Myyty Certina DS Action Quartz

    Myyty
  17. M

    Tarkat (Eurooppalaiset) koneistot ja kellot

    Siikajokisella sepällä teetin rouvalle 50-vuotislahjaksi kellon, joka käy justiin eikä melkein. [emoji2]
  18. M

    Tänään ranteessa!

    Nomoksella vaihteeksi.
  19. M

    Myyty Certina DS Action Quartz

    Nosto, tarjotakin saa.
  20. M

    M: Pikajousinastat 22 mm

    Tuollaiset käyttämättömät jousinastat jäi ylimääräiseksi, ehdin myydä ainoan 22 mm rannekkeella olevan kelloni, ennen kuin paketti tuli Ranskasta. 2 mm poralla on helppo porata vaadittavat pitkulaiset reiät nahka- tai kumirannekkeeseen. Itse laitoin nuo Nomoksen nahkarannekkeeseen ja nyt on...
Back
Ylös