Nuorena ja riskinä, 90-luvun alussa sukelsin. Yritin välillä pitää Citizen Promaster suklaria muulloinkin, mutta pitämättä jäi. Liian kolho oli arkikelloksi mulle. Sitten alkoi mäkihommat, mutta ei Suunto Vectoriakaan viitsinyt "siviilissä" pitää. X6 HRM:ääkin yritin, oli vähän sirompi, mutta...