Rolexin kohdalla kysyntä on niin kovaa, että se on tietyllä tapaa kaiken normaalin kellobisneksen ulkopuolella. Samahan se on esim. AP:lla ja Patekilla tietyissä malleissa, mutta ne ovat lähtökohtaisesti saavuttamattomissa hintansa puolesta, toisin kuin Rolexit, joita saa valtaosan vielä alle...