Hei pitkästä aikaa.
Nostan käteni pystyyn virheen merkiksi, kun tämä paikka on jäänyt heitteille.
Pitkään pohdimme sitä vaihtoehtoa, että pitäisikö foorumi ajaa alas, mutta Facebookin viimeaikaisen toiminnan takia näin ei nyt tehdä, vaan katsotaan vielä kertaalleen, olisiko tästä tehtävissä...