Tervetuloa minunkin puolesta. Harrastamisen hienous on siinä, että se ei katso millaisia kellot ovat. Kvartsikellot, muotikellot, mekaaniset... kaikki käy. Oma taudinkuvani alkoi tällä foorumilla käytetyn Seiko5:n ostamisesta, jonka jälkeen siirryin maaniseen vintagekellovaiheeseen, josta...