Mun mielestä Orikset on olleet parhaasta päästä hinta-laatusuhteeltaan. Rannekekin on esim. Aquisissa aika toista luokkaa kuin Tageissa, Sinneissä, Midoissa, Longinesissa jne. Muotoilusta tykkään myös, mutta se on täysin makuasia. Brändinä ei ehkä ole samalla tasolla kuin jotkut muut – toki...