Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Don Jaho

Uusi jäsen
Liittynyt
19.3.2013
Viestit
8
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Don Jaholle lisäksi 49. :drinking
 

JK

Uusi jäsen
Liittynyt
26.5.2013
Viestit
7
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition


Mukana ollaan!

Eli JK:lle varaus vetämään.

Minkälaisella aikataululla on tarkoitus toteutua?

tJK
 

McMenthal

Uusi jäsen
Liittynyt
26.5.2013
Viestit
5
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

27. McMenthal

Taulussa logo,
mallia c6 tai c11.

Eka viesti täältäkin. :)
 

jkk

Jäsen
Liittynyt
1.4.2013
Viestit
430
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Varaan jos ehdin. Enkä ole mikään kelloneitsyt...
 

JaPa

Uusi jäsen
Liittynyt
26.5.2013
Viestit
13
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Terve kaikille.

JaPa haluaa numeron 40.
Eniten mallina miellyttää c6 ilman Kellofoorumia, tottakai käsin vedettävä.
Lasinen takakansi vois tulla tähän kelloon. Olispahan sitten sellainenkin.
 

kanikune

Kelloista innostunut
Liittynyt
10.3.2013
Viestit
923
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

40 tais mennä jo, mikäli ymmärsin edellisen sivun oikein.
Tuo eka sivun päivitys laahaa hieman, koska käsin päivitys..
 

EJL

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
428
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Sellanen tuli mieleen, että eikö tuo kruununlukko ole Panerain patentoima ja "omistama". Eli jos se kellossa on, niin silloin se menisi jo kopion puolelle eikä homageksi, niinkuin tässä varmaankin tavoite olisi?
 

Aikalainen

Uusi jäsen
Liittynyt
23.3.2013
Viestit
87
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Numero 39 on hyvä varausnumero allekirjoittaneelle, vaikka ihan tarkaan ei tiedä mitää varaa, mutta koska kaupan edessä on jono, niin mukaan vaan - jotain kiinnostavaa siellä selvästi on...
 

Ylke

Uusi jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
76
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Hittolainen, kai se on tultava mukaan tähän vaikka kelloja olisi ihan tarpeeksi muutenkin :D Itse haluaisin numeron 7, mutta näyttää olevan jo varattuna. Jos tuo ei tuosta vapaudu, niin otetaan sitten 4+3=7 eli 43 :D

Edit: Oliko tuosta case-materiaalista jo jotain spekulaatiota? Itse olisin kuitenkin ehkä mieluummin harjatun kuin kiiltävän teräsrungon kannalla.
 

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

EJL sanoi:
Sellanen tuli mieleen, että eikö tuo kruununlukko ole Panerain patentoima ja "omistama". Eli jos se kellossa on, niin silloin se menisi jo kopion puolelle eikä homageksi, niinkuin tässä varmaankin tavoite olisi?

En ole varma, mutta eikö ko. patenttisuoja on päättynyt iät ja ajat sitten (http://paneraiworld.blogspot.fi/2012/10/original-panerai-tight-seal-device-us.html)
 

paff

Jäsen
Liittynyt
1.4.2013
Viestit
174
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Onko kukaan ajatellut tätä 45mm koppaa? Esim tämä harjattuna ei kiillotettuna.

12265992.jpg
 

SaNDeX

Uusi jäsen
Liittynyt
23.4.2013
Viestit
59
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

paff sanoi:
Onko kukaan ajatellut tätä 45mm koppaa?

12265992.jpg

Kello on iso minun ranteeseeni ja muutenkaan tuo ulkonäkö nappaa.
 

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

45mm koppakin on ihan vartenotettava vaihtoehto. Tuo on muuten hieno design, mutta taulussa olevat punaiset tekstit satuttavat silmiäni.
 

pietu

Aktivisti
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
657
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Binh sanoi:
EJL sanoi:
Sellanen tuli mieleen, että eikö tuo kruununlukko ole Panerain patentoima ja "omistama". Eli jos se kellossa on, niin silloin se menisi jo kopion puolelle eikä homageksi, niinkuin tässä varmaankin tavoite olisi?

En ole varma, mutta eikö ko. patenttisuoja on päättynyt iät ja ajat sitten (http://paneraiworld.blogspot.fi/2012/10/original-panerai-tight-seal-device-us.html)

Selvittelin tätä joku aika sitten. Lukkopatentti on vanhentunut jo aikoja sitten, mutta Panerain perkule on rekistöröinyt tuon muodon itselleen koru- ja kellokäytössä. Jos haluaa "aidon" Panerai homagen niin parasta valita silloin 45mm Radiomir Style ja pitää huolen ettei siellä ole Marina Militare tekstiä, joka on myös Paneraille rekisteröity.

Mun ehdotus on lähteä rakentamaan tätä projektia siltä pohjalta ettei rikota mitään rekisteröityjä tavaramerkkejä tai patentteja.

Manuaalikoneistoa moni on jo kannattanut, joten mun 2 cent:

New 45mm Radiomir with Sapphire + Seagull Unitas 6497 pohjaksi. Äänestetään:

- Runko
- Taulu
- Lume
- Viisarit

Jokainen valitsee itse remminsä?
 

EJL

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
428
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Binh sanoi:
EJL sanoi:
Sellanen tuli mieleen, että eikö tuo kruununlukko ole Panerain patentoima ja "omistama". Eli jos se kellossa on, niin silloin se menisi jo kopion puolelle eikä homageksi, niinkuin tässä varmaankin tavoite olisi?

En ole varma, mutta eikö ko. patenttisuoja on päättynyt iät ja ajat sitten (http://paneraiworld.blogspot.fi/2012/10/original-panerai-tight-seal-device-us.html)

Joo, siis patentti voi olla mennyt jo, mutta eikö kyseessä ole Panerain omistama tuotemerkki/tavaramerkki (englanniksi: a registered trademark).
Tällöin sen käyttö ei olisi sallittua.

Edit. Ja pietuhan se ehti ennen minua! :) Eli itse olen myös tuon pietun ehdotuksen kannalla.
 

EJL

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
428
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

pietu sanoi:
Binh sanoi:
EJL sanoi:
Sellanen tuli mieleen, että eikö tuo kruununlukko ole Panerain patentoima ja "omistama". Eli jos se kellossa on, niin silloin se menisi jo kopion puolelle eikä homageksi, niinkuin tässä varmaankin tavoite olisi?

En ole varma, mutta eikö ko. patenttisuoja on päättynyt iät ja ajat sitten (http://paneraiworld.blogspot.fi/2012/10/original-panerai-tight-seal-device-us.html)

Selvittelin tätä joku aika sitten. Lukkopatentti on vanhentunut jo aikoja sitten, mutta Panerain perkule on rekistöröinyt tuon muodon itselleen koru- ja kellokäytössä. Jos haluaa "aidon" Panerai homagen niin parasta valita silloin 45mm Radiomir Style ja pitää huolen ettei siellä ole Marina Militare tekstiä, joka on myös Paneraille rekisteröity.

Mun ehdotus on lähteä rakentamaan tätä projektia siltä pohjalta ettei rikota mitään rekisteröityjä tavaramerkkejä tai patentteja.

Manuaalikoneistoa moni on jo kannattanut, joten mun 2 cent:

New 45mm Radiomir with Sapphire + Seagull Unitas 6497 pohjaksi. Äänestetään:

- Runko
- Taulu
- Lume
- Viisarit

Jokainen valitsee itse remminsä?

+1
 

snippi

Uusi jäsen
Liittynyt
26.5.2013
Viestit
19
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Binh sanoi:
45mm koppakin on ihan vartenotettava vaihtoehto. Tuo on muuten hieno design, mutta taulussa olevat punaiset tekstit satuttavat silmiäni.

Myöskin liian shine koppa, harjattu mieluummin. Se paneran mallinen lukko uppois mulle paremmin, tuo kruunu on ainakin ruma.
 

SaNDeX

Uusi jäsen
Liittynyt
23.4.2013
Viestit
59
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

^^ Samaa mieltä lukosta
 

paff

Jäsen
Liittynyt
1.4.2013
Viestit
174
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Juu ilman muuta harjattu koppa eikä tuo kiillotettu. Ei vain sattunut olemaan kuvapohjaa tarjolla oikealla taululla ja kotelolla.
 


Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 573
Viestit
64 601
Jäsenet
6 961
Uusin jäsen
antpant
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös