kanikune
Kelloista innostunut
- Liittynyt
- 10.3.2013
- Viestit
- 924
Alpinist saapui huoltoon.
Kopan sisällä on hieman likaa.
Voisi kuvitella, että kruunun tiivistys olisi pettämässä.
Taulun puolella kaikki kunnossa.
Hieman kosteutta on päässyt sisään, joskin mystisesti vain keskiratas on ottanut ruostetta ylärelliin. Mystinen juttu.
Pesun jälkeen..
2. ratas voi nyt paremmin siltansa alla.
Välitysrattaat quicksettiä varten.
Uusi jousi.
Tynnyrin silta alkaa hattukivien öljyämisellä ja paikalleenpanolla. Samalla myös autovedon epäkeskoratas öljytään ja lukitaan siltaan c-klipillä sillan alta.
Silta koottuna.
Ratasjuoksu ja hacking lever. Tynnyrin click tynnyrin päällä.
Yoke tulee hacking leverin päälle.
Ja peitelevy. Yleensä keyless paketoidaan "eri suunnasta".
Sitten vain tynnyrin silta paikoilleen.
Ankkuri ja liipotin paikoilleen ja homma rokkaa. Spiraali vaati hieman oikaisua, muuten kaikki hyvin.
Autovedon apusilta. Yksinkertainen ja toimiva rakenne. Käsiveto pyörittää tynnyriä autovedon räikkärattaan kautta.
Ja sitten taulun puolta pakettiin.
Päivyrin click on integroituna apulevyssä.
Edellisen päälle tulee toinen lev.. silta, jossa myös viikonpäivän click varmuuden vuoksi. Huomaa sillan alapuolella oleva kiinteästi asennettu ratas, joka välittää quicksetin "stemmin yli" pikasiirtorattaalle.
Tässä koneisto koottuna.
Bezelin pyörittäjän vuoro. Tämäkin on Seikon tapaan varmistettu c-klipillä.
Bezelin pyörittäjän kruunu uudella tiivisteellä.
Varsinainen kruunu on mallia ruuvattava. Huvittava piirre tässä kierrettävässä kruunussa on, että siihen menee samat tiivisteet kuin Rolexin tiettyyn kruunuunkin.
Valmiina tositoimiin. Muutama parempi räpsy loppuun.
Kopan sisällä on hieman likaa.
Voisi kuvitella, että kruunun tiivistys olisi pettämässä.
Taulun puolella kaikki kunnossa.
Hieman kosteutta on päässyt sisään, joskin mystisesti vain keskiratas on ottanut ruostetta ylärelliin. Mystinen juttu.
Pesun jälkeen..
2. ratas voi nyt paremmin siltansa alla.
Välitysrattaat quicksettiä varten.
Uusi jousi.
Tynnyrin silta alkaa hattukivien öljyämisellä ja paikalleenpanolla. Samalla myös autovedon epäkeskoratas öljytään ja lukitaan siltaan c-klipillä sillan alta.
Silta koottuna.
Ratasjuoksu ja hacking lever. Tynnyrin click tynnyrin päällä.
Yoke tulee hacking leverin päälle.
Ja peitelevy. Yleensä keyless paketoidaan "eri suunnasta".
Sitten vain tynnyrin silta paikoilleen.
Ankkuri ja liipotin paikoilleen ja homma rokkaa. Spiraali vaati hieman oikaisua, muuten kaikki hyvin.
Autovedon apusilta. Yksinkertainen ja toimiva rakenne. Käsiveto pyörittää tynnyriä autovedon räikkärattaan kautta.
Ja sitten taulun puolta pakettiin.
Päivyrin click on integroituna apulevyssä.
Edellisen päälle tulee toinen lev.. silta, jossa myös viikonpäivän click varmuuden vuoksi. Huomaa sillan alapuolella oleva kiinteästi asennettu ratas, joka välittää quicksetin "stemmin yli" pikasiirtorattaalle.
Tässä koneisto koottuna.
Bezelin pyörittäjän vuoro. Tämäkin on Seikon tapaan varmistettu c-klipillä.
Bezelin pyörittäjän kruunu uudella tiivisteellä.
Varsinainen kruunu on mallia ruuvattava. Huvittava piirre tässä kierrettävässä kruunussa on, että siihen menee samat tiivisteet kuin Rolexin tiettyyn kruunuunkin.
Valmiina tositoimiin. Muutama parempi räpsy loppuun.