MYYTY: Hieno kuntoinen Zelos Swordfish 40mm automaatti Full set

am8119

Jäsen
Liittynyt
9.11.2018
Viestit
140
Pistetään kiertoon kuukauden enimmäkseen pöydällä ollut Zelos SW 40mm automaatti.
Kunto 9 / 10

Ainoat mikronaarmut glaspissa (kuva 6) ja bezelissä näkyy noin 45min kohdalla ja hieman 15min kohdalla (kuva 3) . Nämä näkyvät selvästi vain aivan läheltä tai luupilla täysin oikeassa valossa katsottuna, ovat todella pieniä hiusnaarmuja .

Mukaan kellorulla, ja metallinen takuukortti sekä puinen säilytyskotelo. Kyseessä siis Full sett. Tule katsomaan.

Lisätietoja: https://zeloswatches.com/collection...sh-40mm-ss-desert-grey?variant=32070245023833

Diameter : 40mm
Lug to Lug Length: 46mm
Thickness: 12mm
Lug Width : 20mm
Movement: Seiko NH35 with color matched Date Wheel
Water Resistance: 200m
Crystal: Sapphire with Inner AR coating
Lume: C3 X1 and BGW9
Bezel: 120 Click Unidirectional Ceramic Or SS
Bracelet: Screw Links with Flip Lock and Microadjust clasp
(pikakiinnitys )

Package Includes:

Travel Roll
Wooden Gift Box
Steel Warranty Card

Ei enää saatavilla kuin käytettynä. Tästä ei tarvitse maksaa tulleja.
MYYNNISSÄ MYÖS huutonetissä.

Hinta: 355 € postitettuna. vanha 349 € Uusi hinta ! 315 € + postit !!!

Paikkakunta: Karjaa

IMG_1189.jpg IMG_1303.jpg IMG_1304.jpg IMG_1191.jpg IMG_1305.jpg IMG_1306.jpg IMG_1196.jpg IMG_1174.jpg
 
Viimeksi muokattu:

am8119

Jäsen
Liittynyt
9.11.2018
Viestit
140
324 € + 6 € postit. Ei ole käytetty lainkaan yli kuukauteen.
 

Tussu

Uusi jäsen
Liittynyt
8.5.2020
Viestit
15
Tarjoan ebay hintoihin pohjautuen (en pyynti, vaan sold list). 250€
 

am8119

Jäsen
Liittynyt
9.11.2018
Viestit
140
Kiitos ei. Nuo hinnat ovat harvinaisia. Lisäksi monet eivät suostu lähettämään suomeen. Olen myös seurannut ebayn hintoja ja kysynyt tätä. Lisäksi tulee myös tullit ja Alv. Hinta nousee hyvin lähelle tätä. Tälläkin hetkellä italiassa on vihreä SF 40 myynnissä ja huuto on nyt 300 € siihen lisäksi 20€ postitus.
 

Tussu

Uusi jäsen
Liittynyt
8.5.2020
Viestit
15
Tullilaskuri kannattaa näissä muistaa:

Maksettava tulli ja alv yhteensä
66,73 €

Koko ostos yhteensä
344,78 €

Eli edullinenhan tämä jos tuo halvin mitä ebaystä löytyi ;)

Kelloa löytyy myynnistä myös netissä euroopan maista jolloin ei tule tullia tai ALV maksuja. Googlettelmalla löytyy foorumeilta ja nettihuutokaupoista.

Lisäksi kaikki ulkomailta tulevat paketit eivät jää tulliin, jolloin jää omalle moraalille, että ilmoittaako ALV+Tullimaksut. Ja toki, että ilmoittaako summat oikein.

Minä tottakai ilmoitan aina oikean hinnan ja olen maksanut tullimaksut, kuten kuuluu. Sekä olen rehellinen tälläisissä asioissa.

Lisäksi nämä muualla myynnissö olevat kellot ovat aidosti fullset, mutta sinä olet ilmoittanut pitäväsi puisen laatikon. Ja tuo 204.97 EUR ,- oli että ostaja hyväksyi tarjouksen. Se tarjous ei siis ollut tuo 204.97 EUR vaan se voi olla mitä tahansa nollasta eurosta pyyntihintaan.

Ja en itse ainakaan voi laskea postituskuluja kellon arvoon mukaan. en millään logiikalla. Eihän se postitus kellon arvoa nosta, vaan se on palvelumaksu palvelusta, että kello tuodaan sinulle. En myöskään laske bensakuluja jos haen kaupasta maitoa, siis maidon ostohinnan päälle. Tai jos ostan sohvan, niin en kauppaa sitä käytettynä eteenpäin ”750€ sohva ja rahti oli 50€, eli 800€”

edit: Lisäksi kellosi on ollut myynnissä lokakuusta saakka, ja ei ole mennyt kaupaksi. Tästä yleensä voi päätellä, että hinnassa on jokin pielessä.

edit2: Kellon omistajan sinulla on täysi oikeus pyytää mitä haluat kellostasi ja toivottavasti saat haluamasi summan. Muistutan silti, että ostajat päättävät markkinahinnan, ei myyjä.
 
Viimeksi muokattu:

am8119

Jäsen
Liittynyt
9.11.2018
Viestit
140
Kelloa löytyy myynnistä myös netissä euroopan maista jolloin ei tule tullia tai ALV maksuja. Googlettelmalla löytyy foorumeilta ja nettihuutokaupoista.

Lisäksi kaikki ulkomailta tulevat paketit eivät jää tulliin, jolloin jää omalle moraalille, että ilmoittaako ALV+Tullimaksut. Ja toki, että ilmoittaako summat oikein.

Minä tottakai ilmoitan aina oikean hinnan ja olen maksanut tullimaksut, kuten kuuluu. Sekä olen rehellinen tälläisissä asioissa.

Lisäksi nämä muualla myynnissö olevat kellot ovat aidosti fullset, mutta sinä olet ilmoittanut pitäväsi puisen laatikon. Ja tuo 204.97 EUR ,- oli että ostaja hyväksyi tarjouksen. Se tarjous ei siis ollut tuo 204.97 EUR vaan se voi olla mitä tahansa nollasta eurosta pyyntihintaan.

Ja en itse ainakaan voi laskea postituskuluja kellon arvoon mukaan. en millään logiikalla. Eihän se postitus kellon arvoa nosta, vaan se on palvelumaksu palvelusta, että kello tuodaan sinulle. En myöskään laske bensakuluja jos haen kaupasta maitoa, siis maidon ostohinnan päälle. Tai jos ostan sohvan, niin en kauppaa sitä käytettynä eteenpäin ”750€ sohva ja rahti oli 50€, eli 800€”

edit: Lisäksi kellosi on ollut myynnissä lokakuusta saakka, ja ei ole mennyt kaupaksi. Tästä yleensä voi päätellä, että hinnassa on jokin pielessä.

edit2: Kellon omistajan sinulla on täysi oikeus pyytää mitä haluat kellostasi ja toivottavasti saat haluamasi summan. Muistutan silti, että ostajat päättävät markkinahinnan, ei myyjä.
Kiitos tästä.
Ps. Minulla ei ole todellista hätää myydä tätä kelloa. Voin sitä pitää vaikka vuoden myynnissä, ja jos ei mene niin ei sekään haittaa. Voin aivan hyvin ottaa myöhemmin käyttöön.

Osta ihmeessä euroopasta halvemmalla. Muutenkin on hyvä ottaa huomioon että suomessa tietyt kellot maksavat selvästi enemmän kuin jos ostaisit ne esim. yhdysvalloista. Tämä näkyy mm. Orietin monissa malleissa (vaikka ei olekaan yhdysvalloista). Silti jotkut haluavat maksaa enemmän, koska heillä on mahdollisuus kokeilla/nähdä kello livenä. Meillä kaikilla on valinnan vapaus. Ei muuta kuin hiihtämään tai ulkoilemaan kun saatiin vihdoinkin lunta maahan .

ps. Useasta kaupasta ei tule postikuluja. Kun ostin tämän kellon postikulut olivat 0 € ( Ymmärrän kyllä että ilmaisia lounaita ei ole, mutta kuitenkin ) Ainakin minulle on tärkeintä paljonko maksan kokonaisuudessaan ennen kuin on kello kädessäni. Kaikki kulut siis vaikuttavat. Kaikkea hyvää.

Vielä. Jos täällä ilmoitan eritavalla kuin Huutonetissä ja Tori.fi:ssä, että on full set, niin olen sen miettinyt niin että myös laatikko tulee mukaan. Täällä kellofoorumilla kuitenkin sitä arvostetaan. Kysehän on siitä että kaikki eivät tarvitse laatikkoa, ja huutonetissä ja Torissa olen laittanut rannekkeen laatikon tilalle. Joten miksi väität että tässä ilmoituksessa oleva Fullset ei pidä paikkansa ??
 
Viimeksi muokattu:

EJL

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
428
Kelloa löytyy myynnistä myös netissä euroopan maista jolloin ei tule tullia tai ALV maksuja. Googlettelmalla löytyy foorumeilta ja nettihuutokaupoista.

Lisäksi kaikki ulkomailta tulevat paketit eivät jää tulliin, jolloin jää omalle moraalille, että ilmoittaako ALV+Tullimaksut. Ja toki, että ilmoittaako summat oikein.

Minä tottakai ilmoitan aina oikean hinnan ja olen maksanut tullimaksut, kuten kuuluu. Sekä olen rehellinen tälläisissä asioissa.

Lisäksi nämä muualla myynnissö olevat kellot ovat aidosti fullset, mutta sinä olet ilmoittanut pitäväsi puisen laatikon. Ja tuo 204.97 EUR ,- oli että ostaja hyväksyi tarjouksen. Se tarjous ei siis ollut tuo 204.97 EUR vaan se voi olla mitä tahansa nollasta eurosta pyyntihintaan.

Ja en itse ainakaan voi laskea postituskuluja kellon arvoon mukaan. en millään logiikalla. Eihän se postitus kellon arvoa nosta, vaan se on palvelumaksu palvelusta, että kello tuodaan sinulle. En myöskään laske bensakuluja jos haen kaupasta maitoa, siis maidon ostohinnan päälle. Tai jos ostan sohvan, niin en kauppaa sitä käytettynä eteenpäin ”750€ sohva ja rahti oli 50€, eli 800€”

edit: Lisäksi kellosi on ollut myynnissä lokakuusta saakka, ja ei ole mennyt kaupaksi. Tästä yleensä voi päätellä, että hinnassa on jokin pielessä.

edit2: Kellon omistajan sinulla on täysi oikeus pyytää mitä haluat kellostasi ja toivottavasti saat haluamasi summan. Muistutan silti, että ostajat päättävät markkinahinnan, ei myyjä.

Jos olisin myyjä, niin en tämän älyttömän vääntämisen takia myisi kelloa sinulle vaikka tarjoaisit 50€ yli pyynnin.
Myyjälle onnea myyntiin!
 

Tussu

Uusi jäsen
Liittynyt
8.5.2020
Viestit
15
Jos olisin myyjä, niin en tämän älyttömän vääntämisen takia myisi kelloa sinulle vaikka tarjoaisit 50€ yli pyynnin.
Myyjälle onnea myyntiin!

Enkä sitä olisi sinulta ostanutkaan yli 50€ pyyntihinnan :D Mietitkö edes mitä kirjoitat? Kaikki kunnossa?

edit: Aikamoiset voimafantasiat siellä, ihan kuin kukaan anelisi toiselta, että ”pliis pliis myy tää kello mulle, saat vaikka 50€ ylihintaa”. No ala-asteikäisillä laukkaa mielikuvitus ;)
 

EJL

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
428
Enkä sitä olisi sinulta ostanutkaan yli 50€ pyyntihinnan :D Mietitkö edes mitä kirjoitat? Kaikki kunnossa?

edit: Aikamoiset voimafantasiat siellä, ihan kuin kukaan anelisi toiselta, että ”pliis pliis myy tää kello mulle, saat vaikka 50€ ylihintaa”. No ala-asteikäisillä laukkaa mielikuvitus ;)

Hyvin ymmärretty.
 


Viimeisimmät keskustelut

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 568
Viestit
64 603
Jäsenet
6 961
Uusin jäsen
antpant
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös