Islander

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aske
  • Aloitettu Aloitettu

Aske

Uusi jäsen
Liittynyt
27.8.2025
Viestit
1
Onkos kellään kokemuksia Islandereista? Ilmeisesti Seikon koneistoja pakattuna parempiin kuoriin. Löytyy titaania ja safiirilasia kohtuulliseen hintaan.
Väittävät että toimituksessa kun pulittaa muutaman dollarin enempi, niin ei paukahtas EU tullejakaan.
 

Liitteet

  • ISL-259-01__16599.webp
    ISL-259-01__16599.webp
    125,1 KB · Katsottu: 28

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 232
Viestit
69 117
Jäsenet
7 627
Uusin jäsen
axlehton
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös