Lincoln

Uusi jäsen
Liittynyt
25.8.2016
Viestit
30
Jos tarkoitat chronoa niin siitä ehkä top gun vois mennä. Mark XVIII taas ei sytytä. Itselläni on tarkoitus kerätä kokoelmaan kolme max neljä kelloa. Kaikki eri merkkisiä ja erilaisia. Kuitenkin hintahaarukaltaan kaikki suunnilleen samassa luokassa. Muuten siinä käy niin että halvin jää laatikkoon. Näin se vain jostain syystä menee. Ainakin mulla.
 

Puhti

Aktivisti
Liittynyt
6.7.2016
Viestit
697
Jos tarkoitat chronoa niin siitä ehkä top gun vois mennä. Mark XVIII taas ei sytytä. Itselläni on tarkoitus kerätä kokoelmaan kolme max neljä kelloa. Kaikki eri merkkisiä ja erilaisia. Kuitenkin hintahaarukaltaan kaikki suunnilleen samassa luokassa. Muuten siinä käy niin että halvin jää laatikkoon. Näin se vain jostain syystä menee. Ainakin mulla.

Tarkoitin juuri nöitä Mark XVI-III-malleja, mutta jos ei sytytä niin sitten unohetaan. Chronoja toki löytyy myös tossa pienemmässä koossa.

Hyvä ja kannatettava suunnitelma 3-4 hyvinkin eri tyyppisen laatukellon hankinta. Mulla on eri hintaisia kelloja, ja kaikki saavat ihan hyvin ranneaikaa. Esim. suklarit ovat suht halpoja noin 500-600 egen kelloja, mutta saavat ihan hyvin ranneaikaa verrattuna fiinimpään ja monin kerroin kallimpaan Tudorin Princeen. Ovat kuitenkin niin eri tilanteiden kelloja, että eivät juurikaan kilpaile samasta ranneajasta.
 

EJL

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
428
Kyllä Big Pilot on aika kookas.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla ennen ostopäätöstä.
 


Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 568
Viestit
64 605
Jäsenet
6 961
Uusin jäsen
antpant
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös