J&BERG
Uusi jäsen
Tervehdys foorumille!
Olen tässä puuhastellut tovin oman kellobrändin kimpussa. Ensimmäinen malli oli B1, joka ei koskaan päässyt tuotantoon saakka ja mallikappaleet myin täällä foorumilla keväällä.
Nyt on kuitenkin uusi malli työn alla, kenttäkello B2 porrastetulla sandwich-tyylisellä kellotaululla. Olen käynyt keskusteluja eri valmistajien kanssa ja tavoite olisi saada tämä tehtyä 100 % Saksassa.
Pidemmittä puheitta, tässä on 3D-mallista otettu koevedos.

Speksit tulisivat olemaan seuraavanlaisia:
-Rungon halkaisija 40 mm, ruostumatonta terästä
-Safiirilasi sisäpuolisella heijastuksenestopinnoituksella
-Vesitiiveys min. 5 ATM
-Koneisto Miyota 8-sarjan automaatti
-Kellotaulun tuntimerkkien pohjalla ja viisareissa SuperLuminova BGW9 -pimeäloiste
-Yksikerroksinen nahkaranneke
-Rajoitettu erä 100 kpl / kellotaulun väri
-Hinta noin 450 € (sis. alv 24%)
-Made in Germany
Tämä toteutettaisiin oman yritykseni kautta ja omalla rahoituksella, ei siis joukkorahoituskampanjalla.
Olisipa hauska kuulla mitä mieltä olette! Vastailen mielelläni kysymyksiin joten fire away.
Edit. Korjasin vielä kuvan valotusta, niin musta väri näkyy mustana.
Olen tässä puuhastellut tovin oman kellobrändin kimpussa. Ensimmäinen malli oli B1, joka ei koskaan päässyt tuotantoon saakka ja mallikappaleet myin täällä foorumilla keväällä.
Nyt on kuitenkin uusi malli työn alla, kenttäkello B2 porrastetulla sandwich-tyylisellä kellotaululla. Olen käynyt keskusteluja eri valmistajien kanssa ja tavoite olisi saada tämä tehtyä 100 % Saksassa.
Pidemmittä puheitta, tässä on 3D-mallista otettu koevedos.

Speksit tulisivat olemaan seuraavanlaisia:
-Rungon halkaisija 40 mm, ruostumatonta terästä
-Safiirilasi sisäpuolisella heijastuksenestopinnoituksella
-Vesitiiveys min. 5 ATM
-Koneisto Miyota 8-sarjan automaatti
-Kellotaulun tuntimerkkien pohjalla ja viisareissa SuperLuminova BGW9 -pimeäloiste
-Yksikerroksinen nahkaranneke
-Rajoitettu erä 100 kpl / kellotaulun väri
-Hinta noin 450 € (sis. alv 24%)
-Made in Germany
Tämä toteutettaisiin oman yritykseni kautta ja omalla rahoituksella, ei siis joukkorahoituskampanjalla.
Olisipa hauska kuulla mitä mieltä olette! Vastailen mielelläni kysymyksiin joten fire away.
Edit. Korjasin vielä kuvan valotusta, niin musta väri näkyy mustana.
Viimeksi muokattu: