Kellolaatikot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanikune
  • Aloitettu Aloitettu

kanikune

Kelloista innostunut
Millaisia kellolaatikoita teiltä löytyy?

Minulle päätyi hetki sitten tällainen ylellinen Zenithin kellolaatikko.
Kellolaatikko on aika suuri. Pohjan mitat ovat noin 27.5 x 19 cm.
Onko jollain tietoa, onkohan tämä ollut kellojen esittelylaatikko myyntitilannetta varten vai onko vanhat boksit vain näin julmetun isoja? :P
090320154900.jpg

090320154899.jpg

Vs: Kellolaatikot

nätti Zenith laatikko!

Itse onnistuin bongaa tällaisen laatikon vanhalle Zenith kellolle 8)

A9AE0E3A-0B1C-41E6-BDD5-108BE5646C20_zpsavb09dno.jpg

Tämä itse tuunattu laatikko on ainoa joka on toistaiseksi säilynyt itsellä. Kyseessä on vanha "työkalulaatikko", johon kasasin lokerot kelloille.

Kaikki muut hankkimani säilytyslaatikot olen jo myynyt eteenpäin. Jotenkin ne eivät vain tuntuneet koskaan toimivilta ja toisaalta monen laatikon epäyhtenäinen ulkoasu hyppi silmille. Kellojen mukana tulleet omat boksit ovat toki tallessa.

Laat1.jpg

Laat2.jpg

20AB9234-4492-46E3-80B4-9AD1EAB8825E_zpsai5mc9pp.jpg

Täällä veljekset pysyy kuivana :bravo

Tällainen lähti tilaukseen. Samalla vähän muutakin.

balmuir_edward_12_watch_case_darkbrown.jpg

Joskus muron keskusteluketjussa joku vilautti ajatusta Iittalan Vitriiniä kellon säilytykseen ja tulin hankkineeksi muutaman tällaista tammi+lasi yhdistelmää:
1IittalaVitriini_iso-350.jpg

Tuota samaa pohdin aikanaan minäkin, kun toi on Hullareilla aina tarjouksessa.

Maira sanoi:
Tällainen lähti tilaukseen. Samalla vähän muutakin.

balmuir_edward_12_watch_case_darkbrown.jpg

Balmuir? Stockmannilla katsoin pienempää kolmen kellon laatikkoa http://www.balmuir.com/index.php/shop/furniture-and-decoration/leather-products/gentlemen-s-cases/edward-3-watch-case-cognac.html

Mutta sitten tuli mieleen että minun nykyinen winderi pitää kellot ajassa :P
Kuitenkin pitäisi jostain saada joku hieno ja hyvä matka laatikko kelloille!

Joo, Balmuiria. Toi on aika kookas laatikko, mutta toisaalta onpahan se samalla sisustuselementti. :D

Italiassahan noi taidetaan tehdä ja kun Balmuir on suomalainen brändi, jonka showroomilla vierailin tällä viikolla, en voinut vastustaa kiusausta. Nyt pitää toivoa, että sijoitusasuntona toimiva kämppä menee hyvään hintaan eteenpäin, niin ei tule konkka. :o

Olen jo jonkun aikaa etsinyt kellolaatikkoa, jossa olisi ylätasolla tilaa kelloille (esim. kuudelle tai yli) ja alapuolella olisi vetolaatikko (muukin ratkaisu kelpaa), jossa voisi säilyttää ranneketyökalua ja vararannekkeita.

eBaystä on tullut vastaan vain tosi rimpulan oloisia laatikoita.
Tai sitten ne tulevat Kiinasta ja ei voi tietää miten myyntikuva vastaa saatavaa tuotetta.

Olisiko teillä ehdotuksia tällaisesta laatikosta?
Hinta jossain n. 100€ kieppeillä.
Materiaalilla ei ole ihan hirveästi väliä.

Teppo sanoi:
Olen jo jonkun aikaa etsinyt kellolaatikkoa, jossa olisi ylätasolla tilaa kelloille (esim. kuudelle tai yli) ja alapuolella olisi vetolaatikko (muukin ratkaisu kelpaa), jossa voisi säilyttää ranneketyökalua ja vararannekkeita.

eBaystä on tullut vastaan vain tosi rimpulan oloisia laatikoita.
Tai sitten ne tulevat Kiinasta ja ei voi tietää miten myyntikuva vastaa saatavaa tuotetta.

Olisiko teillä ehdotuksia tällaisesta laatikosta?
Hinta jossain n. 100€ kieppeillä.
Materiaalilla ei ole ihan hirveästi väliä.

Ebaystä ei välttämättä saa kovin laadukasta tavaraa tohon hintaan, tai jos näyttää hyvältä niin ne ei kovin paljon kulutusta kestä.. Balmuirin tuotteet ovat kyllä kestäviä ja hyvän näköisiä! Suosittelen että kerran ostaa kunnon tuotteen monien halpojen sijaan :P

chevybm sanoi:
Ebaystä ei välttämättä saa kovin laadukasta tavaraa tohon hintaan, tai jos näyttää hyvältä niin ne ei kovin paljon kulutusta kestä.. Balmuirin tuotteet ovat kyllä kestäviä ja hyvän näköisiä! Suosittelen että kerran ostaa kunnon tuotteen monien halpojen sijaan :P

Saa ehdottaa kalliimpiakin :)
En vaan ole itse löytänyt fiksun näköistä kellolaatikkoa, jossa olisi tuo säilytystila samassa...

Herätetään tämä keskustelu uudestaan henkiin kysymyksellä: Mistäköhän saisi nahkaisen kellokotelon tuubi mmuotoisen. Löyisin Louis Vuittonin sellaisen mielytti silmää mutta oli suhtellisen kallis :D onko muilla ollut kellotuubia/matkakoteloa jne? Pitäisi olla nahkaa ja pyöreän muotoinen että menee helposti matkalaukussa ja tilaa 3-4 kellolle.

Kellolaatikko löysi paikkansa yläkerran aulasta.

[instagram]https://instagram.com/p/9wNuLHKOf6[/instagram]

Kirjoittelin tuntemuksia Balmuirin kellolaatikosta. Jämäkkä kuvaa tätä laatikkoa hyvin ja jos etsii vitriiniin tai kirjahyllyyn isommalle kellomäärälle sopivaa laatikkoa, niin tämä ei ole optimaalisin. Riippuu toki hyllyn koosta. :D

http://tyyliniekka.fi/balmuirin-kellolaatikko-herattaa-omistamisen-halua/

Huomasin, että Balmuirilla on varsin namu kolmen kellon kantolaatikko. Eikä ole hinnan kiroissakaan.
http://www.balmuir.com/shop/gregor-watch-case.html

Vähän myöhässä mutta kellorullia saa tuolta. Kannattaa ottaa pari hihnaa samalla, vink vink.

http://www.bakeka-handmade.com/Rolls_&_Cases.html

My Signature.

Kelloja alkoi kertyä sen verran, että joulun alla hommasin laatikon. Ihan hyvä hinta-laatusuhde vaikuttaisi olevan noissa Case Elegance -laatikoissa.

Kaappeja siivotessa tuli vastaan joskus työpaikkaa vaihtaessa läksiäislahjana saadun konjamiinipullon lahjakotelo. Siitä olisi nuuka mies tehnyt vähällä vaivalla laatikon. Tosin tuon ostamani hyvä puoli on läpi näkyvä kansi. Pysyy EcoDriven akku latingissa.
622fe963d0fdfc2750d217f61e6e84ee.jpg
6aad2370bc737a2dd791e902ce1f10eb.jpg
ab5d78f4fe73f3fc8a8f21987e6004a9.jpg

Tuo tela varmaan passaisi justiinsa tuon Konjamiinipöntön sisään.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 151
Jäsenet
7 598
Uusin jäsen
ippe73
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back