Kellotyypin mieltymyksiä

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Kellotyyppejä on erilaisia esim. pukukello, sukeltajakello, lentäjäkello, military, aviation, pilot, yms...

Viehättää teitä tietty kellotyyppiä enemmän kuin muut? Jos kyllä, niin mikä kellotyyppi ja miksi. :what
 

Ylke

Uusi jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
76
Vs: Kellotyypin mieltymyksiä

Itseäni miellyttää sukeltajan- ja lentäjänkellot sekä tietysti G-Shockit. Yhteistä näille varmaan on se, että ne on kaikki jollain tapaa enemmän työkaluja kuin koruja.
En normaalisti pidä juuri mitään muitakaan koruja niin ehkäpä juuri kellot, millä voi nähdä selkeän ja käytännöllisen funktion vetoavat siitä syystä. :D
 

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Vs: Kellotyypin mieltymyksiä

Jotenkin nappaan se saman kellotyypin, kun aina poistun kotoa. Suklarit ovat varmasti ykkösenä minulle, ulkonäyn ja mukavan tuntuisen takia. Siinä on myös tarpeeksi painoa, että tunnen käyttäväni kelloa.
 

Kellohai

Ammattilainen ja harrastaja
Liittynyt
25.3.2013
Viestit
91
Vs: Kellotyypin mieltymyksiä

Minun kelloni ovat pukukelloja tai vesitiiviitä kelloja. Usein arjessa tulee valittua turvallinen vesitiivis kello. Viikonloppuisin ja pyhäpäivisin tulee valittua helposti pukukello. Tottakai pukeutuminen vaikuttaa myös kellon valintaan. Mutta myönnän sen, että klassiset pukukellot ovat enemmän lähellä sydäntäni. Mutta sporttikelloista klassikko, Rolexien lisäksi, on hankintalistalla. Jotenkin ajattelen, että ei "makeaa mahan täydeltä" eli pitää olla syy miksi hankkisin uuden hienon kellon. Kun sellainen tilanne tulee niin seuraava sporttikellojen klassikko on listalla. Kelloharrastuksessakin ei ole yleisesti eduksi se, että on kokoajan uuden kellon "kellonkiilto" silmissä. Parempi asia ainakin minulle on se, että mielenkiinto kelloihin on herpaantumaton eli on aina kiinnostunut mielenkiintoisista kelloista! :) :) :)
 

Nasbe

Uusi jäsen
Liittynyt
8.6.2013
Viestit
1
Vs: Kellotyypin mieltymyksiä

Tilanteen mukaan. Mutta tottakai vaateus ratkaisee :-*
 

Jeyenne

Uusi jäsen
Liittynyt
26.5.2013
Viestit
32
Vs: Kellotyypin mieltymyksiä

Itse tykkään sukelluskelloista, racing kelloista ja pukukelloista sekä näiden välimuodoista kuten esim. mielestäni jotkut Radot, Panerait, Omegat, Rolexit ja Tagit toimii loistavasti niin arkena kuin juhlissakin puvun kanssa. Mikäli 3 kello pitää/saa omistaa niin ehdottomasti yksi suklari, racing kello ja pukukello.

Itse uskoisin, että olisin varmaan todella tyytyväinen kokoelmaani jos sieltä löytyisi yksi arvokkaampi sukelluskello (esim. Omegan Planet Ocean), Racing kello (Tag Heur Carrera), pukukello (Loginess Heritage) ja näiden lisäksi joku Rado. Muille kelloille tuskin löytyy ranne aikaa kuitenkaan.
 

Bald Eagle

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
179
Vs: Kellotyypin mieltymyksiä

Itselläni melkein kaikki kellot ovat pukukelloja. Ne vain miellyttävät silmääni. Hauskinta asiassa on se että pukua käytän vain hautajaisissa. En tiedä miksi mutta suklarit eivät juurikaan viehätä. En voi käsittää subin suosiota. Enkä tällä pyri mitenkään väheksymään niitä. Voitaneen sanoa että kauniit kellot ovat ne jotka pääni kääntävät. Merkeissäkin on suosikkeja mutta niitäkin on tullut läpikäytyä aika monta.
 


Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 568
Viestit
64 604
Jäsenet
6 961
Uusin jäsen
antpant
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös