W.R.C.

Aika ei lopu.
Liittynyt
28.8.2014
Viestit
2 200
olTKN8F.jpg

Luminox (L&M Swiss Watch Ltd)
Branch Office
Gwattstrasse 1
CH - 8808 Pfäffikon
Switzerland

Phone : +41 58 666 89 30
[email protected]

Vuodesta 1989.

https://www.luminox.com/about/history/

Lyhyt Luminox & Navy Seals mainosvideo (3 min);
 
Viimeksi muokattu:

W.R.C.

Aika ei lopu.
Liittynyt
28.8.2014
Viestit
2 200
Vs: Luminox

Sveitsiläinen Luminox 3000/3900 V3...kevyt ja luotettava ja varsinkin pimeässä näkyvä lujitemuovirunkoinen (hiilikuituvahvisteinen polykarbonaatti) työkello.....

9q8ThJr.jpg


https://www.luminox.com/watch-collection/sea/original-navy-seal-3000-series/xs-3001.html

https://www.youtube.com/embed/OpXWP51NIdk

Specifications
•Article number: A.3007
•Serie: ORIGINAL Navy SEAL 3000 SERIES
•Family: Sea
•Function: TimeDate
•Movement (technology): Quartz
•Size of case diameter (mm): 43.00
•Case material: Carbon reinforced PC
•Case Bezel: Rotating 1-Way Diver
•Case Back: Caseback with Screws
•Crown: Double-Security Gasket
•Crystal/Glass material: Hardened Mineral
•Water resistance (m/ft/atm): 200 / 660 / 20
•Strap/Bracelet material: Rubber / Silicone / PU
•Illumination: Night Vision Tubes (25 years)

z2fGt4a.jpg

lKR5xj6.jpg

OtOqcJe.jpg
 

Mikav

Uusi jäsen
Liittynyt
12.9.2015
Viestit
23
Vs: Luminox

Uskaltaako tätä kelloa tilata esim verkkokaupasta, kun takuu ei vissiin toimi kuin silloin jos sen on ostanut valtuutetulta jälleenmyyjältä, jota esim verkkokauppa ei ole? Ainakaan Luminox sivujen mukaan..
 

W.R.C.

Aika ei lopu.
Liittynyt
28.8.2014
Viestit
2 200
Vs: Luminox

Kyllä Luminox -merkin valtuuttamat Suomalaiset, verkossakin toimivat jälleenmyyntiyritykset vastaavat myymistään tuotteista niin kuluttajasuojalain edellyttämän etämyynnin palautusoikeuden kuin valmistajan takuuasioiden osalta.

https://www.luminox.com/service-und-support/store-locator.html

Jostain harmaamyyntimaasta halvalla tilattuna taasen asia saattaa olla täysin eri tolalla.....
 

Mikav

Uusi jäsen
Liittynyt
12.9.2015
Viestit
23
Vs: Luminox

Discountshop lupaa "one year seller's" - takuu ehkä tuollaisen silti uskaltaa tilata vaikka ei olisikaan official retailer. Niin Amazonkin taitaa olla, mutta erään YouTube videon mukaan takuu ei korvannut sieltä ostettuja kelloja jotka olivat sököjä.

Hieman polttelisi tuo Nato rannekkeella oleva ANU..
 

arbit

Aktivisti
Liittynyt
28.2.2014
Viestit
1 010
Vs: Luminox

Mikav sanoi:
Discountshop lupaa "one year seller's" - takuu ehkä tuollaisen silti uskaltaa tilata vaikka ei olisikaan official retailer. Niin Amazonkin taitaa olla, mutta erään YouTube videon mukaan takuu ei korvannut sieltä ostettuja kelloja jotka olivat sököjä.

Hieman polttelisi tuo Nato rannekkeella oleva ANU..

Amazonin kautta voi myydä kuka tahansa sopimuskumppani. Amazon ei ole AD vaan antaa oman takuupartnerinsa takuita yleensä, mutta jos joku muu firma myy Amazonin kautta, on takuu sen firman tavalla toteutettu. Jos on AD, niin kansainvälisellä, jos ei ole, niin sitten omalla takuullaan. Näin, koska Amazon on sekä itse kauppa että portaali muille.

Itse olen edullisissa tarjouksissa maailmalta ottanut joskus asenteen, että mietin sitten jos tarvitsen takuuta, lähetänkö vaikkapa jenkkeihin.. Eli hinnan tulee mielestäni olla epämääräisissä tapauksissa riittävän edullinen, että haluaa riskeerata.

Osa portaali/harmaakaupoista antaa ainakin osalle kelloista aidon takuun, silloin he käyttävät jotain välittäjää ja hankkivat AD:n leiman.
 

Mikav

Uusi jäsen
Liittynyt
12.9.2015
Viestit
23
Vs: Luminox

arbit sanoi:
Mikav sanoi:
Discountshop lupaa "one year seller's" - takuu ehkä tuollaisen silti uskaltaa tilata vaikka ei olisikaan official retailer. Niin Amazonkin taitaa olla, mutta erään YouTube videon mukaan takuu ei korvannut sieltä ostettuja kelloja jotka olivat sököjä.

Hieman polttelisi tuo Nato rannekkeella oleva ANU..

Amazonin kautta voi myydä kuka tahansa sopimuskumppani. Amazon ei ole AD vaan antaa oman takuupartnerinsa takuita yleensä, mutta jos joku muu firma myy Amazonin kautta, on takuu sen firman tavalla toteutettu. Jos on AD, niin kansainvälisellä, jos ei ole, niin sitten omalla takuullaan. Näin, koska Amazon on sekä itse kauppa että portaali muille.

Itse olen edullisissa tarjouksissa maailmalta ottanut joskus asenteen, että mietin sitten jos tarvitsen takuuta, lähetänkö vaikkapa jenkkeihin.. Eli hinnan tulee mielestäni olla epämääräisissä tapauksissa riittävän edullinen, että haluaa riskeerata.

Osa portaali/harmaakaupoista antaa ainakin osalle kelloista aidon takuun, silloin he käyttävät jotain välittäjää ja hankkivat AD:n leiman.

Cheers.

Vähän samalla linjalla. Jälleenmyyntiä ajatellen se on semi huono. Ehkä pitäydyn toistaiseksi CDONin palveluksissa joissa kelloja saa erittäin kuohkeaan hintaahaarukassa 50k-3€ Kellon toimittaa Discountshop jota kohtaan olin skeptinen, mutta foorumeita lueskeltuani rohkaistuin tilaamaan parin tonnin kellon ja ihan aito kapistus sieltä saapui.
 

Rockisx

Uusi jäsen
Liittynyt
11.4.2018
Viestit
1
Vs: Luminox

How long have we not been able to help with this interesting issue? I'm very surprised and happy to discuss it.
 

tommi2

Uusi jäsen
Liittynyt
3.3.2017
Viestit
69
Vs: Luminox

Minulla on Luminox Sentry 0215.SL punaisilla merkinnöillä. Mistähän tuohon löytäisi vaihtobezelin (valkoiset merkinnät tai mustat) tai voisikohan noita itse maalata peittoon vaikkapa mustaksi (valkoiseksi en usko taitoni riittävän)? Muuten käypä kello, mutta värimaailma ei nappaa.
 

W.R.C.

Aika ei lopu.
Liittynyt
28.8.2014
Viestit
2 200

44mm LUMINOX Leatherback Sea Turtle 0333 MN-rannekkeella​

Q3UenVL.jpg

xdXMCDM.jpg

ygGckwE.jpg
 


Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 568
Viestit
64 603
Jäsenet
6 961
Uusin jäsen
antpant
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös