MYYTY: Seiko Sumo SPB101J1

hm42

Aktivisti
Liittynyt
30.9.2014
Viestit
1 213
Myydään tai vaihdetaan Seiko Prospex Sumo ref SPB101J1
Basel 2019 uutuus, kolmannen sukupolven päivitetty Sumo joka on saanut paljon kehuja ja hyviä arvosteluita.
Tuore 6R35 -koneisto 70 tunnin käyntivaralla, safiirilasi.
Boksi ja paperit elokuulta 2019.
Hintapyyntö 500 450 euroa.
Vaihdot vähän pienempikokoisiin suklareihin.

YV tai [email protected]. Kello on Helsingissä.


IMG_0586.jpeg
 
Viimeksi muokattu:

hm42

Aktivisti
Liittynyt
30.9.2014
Viestit
1 213
Koneisto: seikofanit tietävät mikä on 6R15, ja miten sitä on alettu nyt nostamaan tonnin tai yli hintaluokan kelloihin ja ajamaan alas edullisempia kellomalleja joissa tuota käytettiin.
Tämä 6R35 on vielä harvinainen, mutta uudempi ja parempi versio samasta, isommalla käyntivaralla ja Seikon taholta suunnattu vieläkin arvokkaampaan hintaluokkaan. Tämä malli on suorastaan löytö tuon koneiston kanssa, harvoja alle tonnin hintaluokan malleja ja kellosta oikeastaan pitäisi pyytää enemmän.

Samaan aikaan itse kello on paljon fanitetun Sumo-mallisarjan tyylikäs jatkaja, joka on muiltakin ominaisuuksiltaan reilusti parannettu seuraavaan hinta- ja laatukategoriaan. Aiempaan mallin verrattuna löytyy uuden ja hienon koneiston lisäksi safiirilasia, parempaa ranneketta, fiksumpaa bezeliä... Prospex-sarjan mukaisesti tämä on myös aito sukelluskello ja varsinainen tool watch hyvällä lumella, 200m sukellussyvyydellä ja yhteen suuntaan pyörivällä bezelillä. Ainoa kritiikki fanifoorumeilla on ollut, että tämän uusimman Sumon hinta on näiden parannusten jälkeen noussut useammalla satasella alkuperäiseen verrattuna. Syystäkin, sanovat toisaalta arvostelijat. Ovh on lähempänä 900 euroa.

Mietin tarkkaan, mitä kelloja itselleni hankin, ja tämä on tarkan kuratoinnin tulos. Minä pitäisin tämän mielelläni itse ja olen kovin tyytyväinen siihen, kuinka paljon hyvää kelloa tällä rahalla saa, mutta siitä ei pääse mihinkään että 45mm koko vain on liian iso omaan ranteeseen vaikka mieli tekisi pitää tämä itse.

Häpeällisen alhainen 500 euron hintapyyntö näin hyvään ja uuteen kelloon pitäisi olla kohdallaan, ja edelleen vaihtotarjouksiakin kuunnellaan pienempikokonsiin (39-41mm) suklareihin ylös- tai alaspäin hinnoissa.

[email protected], tai yv. Kello Helsingissä, kaupat pääkaupunkiseudulla tai postitse.

IMG_0453.jpeg
 

hm42

Aktivisti
Liittynyt
30.9.2014
Viestit
1 213
Sumo oli hyvässä käytössä joulun ja välipäivät mutta vielä maltan myydä. Edelleen siis saatavilla.
Uuden vuoden kunniaksi niistetään hinnasta vielä 50e pois, eli nyt tarjolla käteisellä hintaan 450 euroa.

Ja vaihdot myös ok vähän pienempiin suklareihin, ylös/alas. Optimi olisi joku 39-40mm ja alle puolitoista senttiä paksu.
 

hm42

Aktivisti
Liittynyt
30.9.2014
Viestit
1 213
Kello on myyty, kiitos kaupoista ja kiinnostuksesta!
 


Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 568
Viestit
64 599
Jäsenet
6 961
Uusin jäsen
antpant
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös