JoonaH
Uusi jäsen
MYYDÄÄN / VAIHDETAAN
Omega Seamaster Diver 300 M Chronograph
Hintapyyntö: MYYTY
Vaihdot OK alaspäin.
Fullset boksilla ja papereilla. Omega 1164- aut.-koneisto. Juuri täyshuollettu, josta myös dokumentti kellon mukana. Kuin uusi - täysin naarmuttomassa kunnossa, bezel vaihdettu uuteen huollon yhteydessä.
Alkuperäiset paperit vuodelta 2007 sekä boksi sekä huoltopaperit toukokuulta 2019, jolloin tehty:
- Opening the case, first check and diagnostics in different positions on a professional timegrapher.
- Removing of the movement, decomposition of the movement and cleaning of the elements
- Replacing of the worn parts (completely new bezel)
- Assembly, oiling and adjustment of the movement
- Replacement of the seals
- Multi-stage gear control, as well as of the factory functions - waterproof test
- Multi-level final inspection and diagnostics on a professional timegrapher
- Replaced parts: Bezel
Tuolta lisäkuvia kellosta ja vähän parempilaatuisina: https://photos.app.goo.gl/3PU7qAp4fnMZFBah9
Case 41 milliä, lugiväli 20 mm, 44 tunnin käyntivara sekä chronograph-toiminnot. Lisätiedot ja -kuvat YV:llä. Tee rohkeasti tarjousta! Sijainti Jyväskylässä.
Omega Seamaster Diver 300 M Chronograph
Hintapyyntö: MYYTY
Vaihdot OK alaspäin.
Fullset boksilla ja papereilla. Omega 1164- aut.-koneisto. Juuri täyshuollettu, josta myös dokumentti kellon mukana. Kuin uusi - täysin naarmuttomassa kunnossa, bezel vaihdettu uuteen huollon yhteydessä.
Alkuperäiset paperit vuodelta 2007 sekä boksi sekä huoltopaperit toukokuulta 2019, jolloin tehty:
- Opening the case, first check and diagnostics in different positions on a professional timegrapher.
- Removing of the movement, decomposition of the movement and cleaning of the elements
- Replacing of the worn parts (completely new bezel)
- Assembly, oiling and adjustment of the movement
- Replacement of the seals
- Multi-stage gear control, as well as of the factory functions - waterproof test
- Multi-level final inspection and diagnostics on a professional timegrapher
- Replaced parts: Bezel
Tuolta lisäkuvia kellosta ja vähän parempilaatuisina: https://photos.app.goo.gl/3PU7qAp4fnMZFBah9
Case 41 milliä, lugiväli 20 mm, 44 tunnin käyntivara sekä chronograph-toiminnot. Lisätiedot ja -kuvat YV:llä. Tee rohkeasti tarjousta! Sijainti Jyväskylässä.
Liitteet
-
1-min.webp46,1 KB · Katsottu: 50 -
2-min.webp52,9 KB · Katsottu: 50 -
3-min.webp56,4 KB · Katsottu: 32 -
caseback-min.webp48,8 KB · Katsottu: 25 -
clasp-min.webp23,6 KB · Katsottu: 19 -
vas-min.webp20,2 KB · Katsottu: 17 -
oik-min.webp20,3 KB · Katsottu: 16 -
crown-min.webp22,1 KB · Katsottu: 16 -
sivu-min.webp18,9 KB · Katsottu: 16 -
full set-min.webp48,4 KB · Katsottu: 17