MYYTY: Steinhart Ocean 39 GMT Premium 500, uusi

hm42

Aktivisti
Liittynyt
30.9.2014
Viestit
1 213
Innostuin tilaamaan Steinhartin uutuuden ja onhan tämä hieno.
Kombinaationa 500m vesitiiviys ja batman-bezel ja GMT, yhdistettynä ohueen 39mm koppaan on sellaista johon isommat merkit eivät ryhdy.

Totesin kuitenkin että ei minulla oikeasti ole tälle uutuudenviehätyksen jälkeen tarpeeksi käyttöä, joten menköön kiertoon.

Nyt siis seuraavalle omistajalle uunituore kello joka on pari viikkoa sitten valmistajalta tilattu ja viikko takaperin toimitettu. Poistin muovit ja tyypitin käteen.
Full set tietenkin. 675 euron kuitti mukaan. Pitkä takuu juuri alkanut.

Tarjoan tämän nyt tasarahaan 550 600 euroa f2f Helsinki/Espoo -alueella, sitova varaus nyt ja kaupat ensi viikolla (nyt olen flunssassa pedissä).
Postitus ennakkomaksua vastaan on myös ok, mutta siitä tarvitsen vaivanpalkkaa 20e päälle.

YV tai viestiä [email protected]

Speksit ja kuva:
https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/ocean-39-gmt-premium-500.html

Huom: vain käteiskaupat, ja hinta ei tästä valmiiksi tingitystä hinnasta putoa. Pidän itse jos tähän hintaan en saa kauppaa toteutumaan viikossa.
Jos oikein kovasti kellon haluat, niin ole nopea tai tarjoa pyyntihintaa enemmän. Tsekkaan sängyn pohjalta viestit 1-2 kertaa päivässä.
 
Viimeksi muokattu:

hm42

Aktivisti
Liittynyt
30.9.2014
Viestit
1 213
Up
IMG_2021.jpg
 


Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 571
Viestit
64 597
Jäsenet
6 961
Uusin jäsen
antpant
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös