MYYTY: TUDOR Héritage Black Bay Bronze Blue Edition

Tuukka

Uusi jäsen
Liittynyt
15.12.2017
Viestit
10
Nyt lähtee syvästä päädystä. Syy myyntiin näkyy yhdestä kuvista, liian iso mun ranteeseen. Itse ostettu 09/2017 Buchererista suoraan, takuukortissa mun nimi. Täysi paketti, nahkaranneke käyttämätön. Ujoa patinaa, ei kolhuja tai naarmuja, ei ole tainnut olla kertaakaan edes suihkussa. Nämä myytiin käsittääkseni parissa päivässä loppuun., nyt ilmeisesti on taas jonkinasteista saatavuutta.

Sijaitsee Keski-Euroopassa. Kaupat mielellään kasvotusten mutta katsotaan tarkemmin miten onnistuu.

H. 3300 euroa.

m9nfnp.jpg


206ip9g.jpg


2qiabmc.jpg


2luq9ms.jpg


24pjb6b.jpg


8xk3zm.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Tuukka

Uusi jäsen
Liittynyt
15.12.2017
Viestit
10
Up & hintatarkistus. Tämä meni myös Chrono24 myyntiin joten jos täältä löytyy ostaja hinnasta poistuu Chrono24 komissio. Uusi hinta tarkka 4000 euroa. Vaihto edelleen mahdollinen, uutena ehdokkaana myös teräsurheilukellot rajoitetusti esim. Tudor 58 teräksisenä, mutta punakultainen pukukello edelleen ykkösenä mielessä.

Sijainti edelleen Keski-Euroopassa, katsotaan sitten lähemmin miten kaupat onnistuu parhaiten.
 

Tuukka

Uusi jäsen
Liittynyt
15.12.2017
Viestit
10
Hintatarkistus: 3600 euroa.

Kaupat mielellään f2f perjantaina 8.3. Helsingissä.

Ei vaihtoa enää koska soitto Lindroosilta.
 

Tuukka

Uusi jäsen
Liittynyt
15.12.2017
Viestit
10
Hintatarkistus: 3400 euroa.

Ei vaihtoja koska soitto myös toisesta kelloliikkeestä.

Kaupat edelleen f2f perjantaina 8.3. Helsingissä.
 

Tuukka

Uusi jäsen
Liittynyt
15.12.2017
Viestit
10
Kaupantekoviikko käynnissä. Pistetään hinta 3300 euroa ja lisätään postitusmahdollisuus.

Eli kaupat f2f Helsinki keskusta tai pistän postiin tuolloin kunhan maksu on suoritettu ensin.

Voidaan tehdä whatsappin avulla videopuhelu jos haluat nähdä kellon ja laatikon ensin. Tein tällä tavalla kun edellisen kellon myin tällä forumilla ja toimi varsin hyvin.
 


Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 650
Viestit
64 828
Jäsenet
6 985
Uusin jäsen
Browseri
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös