O: Cartier Santos

HenkkaWH

Uusi jäsen
Liittynyt
9.6.2017
Viestit
96
Vaihdetaan hakua, oli aiemmin Tank, mutta nyt kiinnostaisi löytää Santos. Joko moderni malli tai vanhempi, myös twotone vanhemmassa käy. Haetaan hillittyä kokoa eli uudessa mallissa mid-size tai vanhemmassa esim. Galbee XL. Ne isoimmat modernit versiot eivät kiinnosta.
 
Viimeksi muokattu:

TOP

Uusi jäsen
Liittynyt
2.1.2015
Viestit
2
Moi,
Vieläkö Cartierin Tankki on etsinnässä? Minulla on Cartier Tank MC Chrono vuodelta 2018. Ostin sen uutena 31.5.18. Edelleen lähes virheetön. Ovh 10000€. Voisin myydä sen 6000€:lla. Full set. Kuvia ja lisätietoja lähetän tarvittaessa. Yt. TOP
 

TOP

Uusi jäsen
Liittynyt
2.1.2015
Viestit
2
Varovaisesti tunnustelen, jos olisi Tankkia tarjolla. Saa olla vanhempi malli, mutta uudemmatkin ok. Kvartsi tai mekaaninen, ei väliä. Ns. Unisex-koko eli tulisi mennä myös miehen ranteeseen.
Moi,
Vieläkö Cartierin Tankki on etsinnässä? Minulla on Cartier Tank MC Chrono vuodelta 2018. Ostin sen uutena 31.5.18. Edelleen lähes virheetön. Ovh 10000€. Voisin myydä sen 6000€:lla. Full set. Kuvia ja lisätietoja lähetän tarvittaessa. Yt. TOP
 

HenkkaWH

Uusi jäsen
Liittynyt
9.6.2017
Viestit
96
Hei, Tank MC Chrono on liian iso minulle. Itseasiassa haku on vaihtunut Tankista Santosiin eli sellainen tällä hetkellä haussa.
 


Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 571
Viestit
64 592
Jäsenet
6 960
Uusin jäsen
Deepforest77
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös