Oris

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sepe84
  • Aloitettu Aloitettu

sepe84

Uusi jäsen
Löytyykö kommentteja / mielipiteitä / kuvia ko. merkin kelloista?

Itsellä ranteessa TT1 Divers Titan 1000m, ja tässä ihmettelin kun ei löydy alakansiota...

DSC_8302-1024x678.jpg

Vs: Oris

Minulla oli muutama vuosi sitten parin vuoden ajan tämä, jonka kautta taisin hankkia kipinän ihon alle mekaanisista kelloista, toinen aalto vuosien päästä on nääs niin vahva, ettei nyt näy loppua hyllyssä ja matkalla olevista..

Eikä tuosta todellakaan pahaa sanottavaa, käytin sitä yötä päivää kaikessa elämässä tuolloin:

http://www.watchfinder.co.uk/Oris/BC3-/635-7534-41-64-RS/4058

635-7534-41-64-RS_4058-001.jpg;w=650

Suklareiden muotoilu on aina miellyttänyt omaa silmää, mutta noiden suuri koko vähän arveluttanut.

Itselläni ollu useampia vuosia tyyliin 24 h ranteessa ja EI minkäänäköisiä ongelmia. Sauna oikeastaa ainoa paikka missä otan kellon pois. Mielestäni Oriksen hinta / laatu suhde on tyyliin 10+, vaikkakin hinnat ovat nousussa. Kokona taas 47 mm ja 250 g suklari on hyvän kokoinen :)

Vs: Oris aloittaa in-house koneistot 2014

Nostaa profiilia ja antaa riippumattomuutta ETA:sta, jees :)

Ennestäänkinhän on Oriksella ollut aika siistiä se, että kaikki on mekaanisia.

Vs: Oris aloittaa in-house koneistot 2014

Hyvä uutinen hienolle merkille! Aviation malli ollut mielessä... :P

Uskon, että minulle tulee lisää Oriksia vielä. Nyt hyllyssä yksi Artelier. Suklarit tosi upeita ja monet muutkin, merkillä on mielestäni vain yksi vika. Se on markkinoinnissa ja tuotteenhallinnassa, "nokia-vamma", liian suuri valikoima samanlaisehkoja. Repertuaaria kapeammaksi ja katteet kuntoon.

Mulla nyt muutaman päivän ollut Aquis depth gauge ja erittäin tyytyväinen olen. Todella hyvä laatu ja viimeistely kellossa sekä molemmissa rannekkeissa. Todella hintansa arvoinen hankinta!

Kuinkahan kauan ne sitä aquis datee oikein tekee?

On jossain vaiheessa näköjään muutettu tuntiviisaria aviationista.
Onhan se hieno noinkin.

JP sanoi:
Kuinkahan kauan ne sitä aquis datee oikein tekee?

Jos hihnalta tulee, niin voi kestää kauankin. En tiedä Oriksesta enkä malleista valmistusvauhtina mutta keväällä odottelin viitisen-kuutisen viikkoa punavalkoista Lonkun hc-kronoa :-/

Toisaalta kiireessä ei tule mitään hyvää aikaseksi.

Tosta tuntiviisarista vielä, taitaa ollakin ihan eri malli kyseessä?

928994d1357684404-orise-big-crown-looking-cream-dial-orisbigcrown6.jpg

Tuo taitaa olla vanhempi malli Aviation sarjasta? Viisarit ovat erilaiset juu, Aviation Big crown pointer date on tarkka malli tuo minun.

1RGb4HM.jpg

Ei tuottanut pettymystä :-*

Vielä ei oo löytynyt mitään valittamisen aihetta, tosin vasta toinen päivä ranteessa.
Pysyy ajassakin. Sekunteja en oo mitannut. Ranneke on kyllä hemmetin upea, harmi että ei ole hyvää kameraa. Oikeasti ei ole tommonen piirretyn näköinen ;D

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Mainos

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 135
Jäsenet
7 592
Uusin jäsen
Sami951
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back