Rannekellojen huutokauppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyzzzy
  • Aloitettu Aloitettu
18.3.2018 Rannekellojen huutokauppa - OMEGA Speedmaster ym.

WATCHES & JEWELRY
Live - huutokauppa - maalis 18, 2018
@ annmaris auctions - Finland 72 Kohdetta

https://live.annmaris.fi/auctions/1-P9OG9/watches-jewelry

At auction we will sell an extremely rare pair of early Omega Speedmaster watches model 2998-1 from 1959. Watches are originally won from a rally car racing contest (ST-Pohjoispäijänteen 10-year celebrating contest 1959), one for driver Martti Mäkinen and another to navigator Yrjö Paalanen. Both watches are coming from the original owners - driver is now 99-years old gentleman. Serial numbers for watches are from one step next to each others! (Drivers serial: 17301957 - Navigators serial: 17301959)

View will be open from Friday 16. March to Sunday 18. March from 11:AM to 5:PM at Annmaris Auctions, Hämeenkatu 30B, Tampere, Finland, welcome!

KARJALAINEN sanomalehdessä artikkeli torstai 15.3.2018
hruizeJ.jpg

MYYTY
RszGT59.jpg

Vs: Rannekellojen huutokauppa

Mulla Catawiki toiminut ongelmitta . Asiantuntija arviot hinnasta tsosin raskaasti yläkanttiin. Muutaman kisan olen tuolla voittanut, ja ei voi kuin suositella.

grego sanoi:
Mulla Catawiki toiminut ongelmitta . Asiantuntija arviot hinnasta tsosin raskaasti yläkanttiin. Muutaman kisan olen tuolla voittanut, ja ei voi kuin suositella.
Kävin vilkaisemassa, ja 399€ uutena maksava kello oli arvioitu 700-800 euroon, korkein huuto oli 370 ja hintavarausta ei saavutettu, joten kello jäi myymättä. Hieman outo fiilis jäi.

WATCHES & JEWELRY
Live - huutokauppa - maalis 18, 2018

MYYTY
RszGT59.jpg

Bukowskis 19.4.2018...Vs: Rannekellojen huutokauppa

Important Timepieces – Bukowskis 19.4.2018

Viewing 14 – 18 April at Bukowskis, Berzelii Park 1, Stockholm, Sweden
Mon–Fri 11AM–6PM, Sat–Sun kl 11AM–5PM.
Sale 19 April 2018 start 3 PM at Arsenalsgatan 2, Stockholm, Sweden

Huutokauppaluettelo;
https://www.bukowskis.com/fi/auctions/607/lots?from_language=en

11049368_bukobject.jpg

En todellakaan voi suositella. Maksoin huutoni samana päivänä, mutta kelloa en ole saanut, enkä taida saada koskaan. Lähettävät jatkuvasti maksumuistutuksia jo maksetusta kellosta. Olen ottanut yhteyttä tukeen ja lähettänyt myös kuitin ostosta, mutta eipä näy auttavan. Menetin lähes viisisataa euroa tälle paskalle. Mitähän tässä voi vielä tehdä?

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 151
Jäsenet
7 598
Uusin jäsen
ippe73
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back