jyzzzy
Ticking away the moments that make up a dull day.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin vilkaisemassa, ja 399€ uutena maksava kello oli arvioitu 700-800 euroon, korkein huuto oli 370 ja hintavarausta ei saavutettu, joten kello jäi myymättä. Hieman outo fiilis jäi.grego sanoi:Mulla Catawiki toiminut ongelmitta . Asiantuntija arviot hinnasta tsosin raskaasti yläkanttiin. Muutaman kisan olen tuolla voittanut, ja ei voi kuin suositella.
En todellakaan voi suositella. Maksoin huutoni samana päivänä, mutta kelloa en ole saanut, enkä taida saada koskaan. Lähettävät jatkuvasti maksumuistutuksia jo maksetusta kellosta. Olen ottanut yhteyttä tukeen ja lähettänyt myös kuitin ostosta, mutta eipä näy auttavan. Menetin lähes viisisataa euroa tälle paskalle. Mitähän tässä voi vielä tehdä?Vs: Rannekellojen huutokauppa
Mulla Catawiki toiminut ongelmitta . Asiantuntija arviot hinnasta tsosin raskaasti yläkanttiin. Muutaman kisan olen tuolla voittanut, ja ei voi kuin suositella.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.