Tänään ranteessa!

samyel

Aktivisti
Ai että. Jonkin aikaa oli ranteessa vain Apple Watch kun muut oli myyty (yhden kellon taktiikka haaveena tällä hetkellä, heheh). Tämän muotoilu toimii kyllä omaan silmään.

Liitteet

• AfterlightImage.jpeg
    AfterlightImage.jpeg
    168,5 KB · Katsottu: 70

hm42

Aktivisti
Ja näinhän tässä sitten kävi...

True GMT, moderni koneisto, vesitiivis, edullinen. Löytyy haettua vanhaa retrofiilistä ilman feikkipatinaa. Vähän kullan sävyjä jotka sopivat kaksivärisen bezelin värisävyihin.
Sopiva hinta jotta uskaltaa ottaa mukaan maailmalle. Oikein sopiva kesäreissuihin siis.

Missä edullinen hinta sitten näkyy? Päivyri olisi saanut olla muutaman millin enemmän reunassa toki mutta taitaa olla niin pieni powermatic 80 -koneistossa halkaisija että tuohon se jää. Ja ehkä joku pinta olisi kopassa voitu kiillottaa, nyt on mattaa kauttaaltaan. Mutta en valita. Tämän sai suoraan hyllystä ja sopivalla alennuksella.

IMG_0986.jpeg

hm42

Aktivisti
Ai että. Jonkin aikaa oli ranteessa vain Apple Watch kun muut oli myyty (yhden kellon taktiikka haaveena tällä hetkellä, heheh). Tämän muotoilu toimii kyllä omaan silmään.

Toimiiko tuo teräsranneke hyvin? Mietin itse sitä kumirannekeversiota, ehkä ruusukullan värisellä kopalla...

samyel

Aktivisti
Ranneke toimii kyllä hyvin. On laadukas eikä helise. Toki vieläkin jämerämpiä on olemassa. Mutta tää ei ehkä ole esim. Oris Aquiksen tyyppinen kello muutenkaan, mutta voittaa Seikot ja Citizenit heittämällä. Kopan muoto tulee mun mielestä paremmin esiin kumirannekkeella. Jos tuo ruusukultainen ois pronssinen niin olisin ottanut ehdottomasti sen kumirannekkeella. En vain osaa luottaa pinnoitteisiin niin päädyin tähän.

Mulla on myös kumiranneke etsinnässä. Vihreitä ei vaan saa mistään. Ranskaan ja Saksaan sais tilattua, muttei Suomeen (ainakaan Midon sivuilta). Olfertilta ei myöskään löydy.

Mutta yhteenvetona, että kyllä se kumirannekkeella on mun mielestä vielä asteen persoonallisempi.

Eka kello muuten joka on saanut spontaania huomiota ihmisiltä, jotka ei ole tämän hulluuden harrastajia.

Edit: pakko lisätä, että olen aika friikki metallirannekkeen suhteen. Esim. Citizenin Series 8:n ranneke ei ollut mun mieleen vaikka ihan kelpo olikin. Tämä on selvästi parempi niin vähintään hyvän arvosanan voi antaa

tinke

Jäsen
Ranneke toimii kyllä hyvin. On laadukas eikä helise. Toki vieläkin jämerämpiä on olemassa. Mutta tää ei ehkä ole esim. Oris Aquiksen tyyppinen kello muutenkaan, mutta voittaa Seikot ja Citizenit heittämällä. Kopan muoto tulee mun mielestä paremmin esiin kumirannekkeella. Jos tuo ruusukultainen ois pronssinen niin olisin ottanut ehdottomasti sen kumirannekkeella. En vain osaa luottaa pinnoitteisiin niin päädyin tähän.

Mulla on myös kumiranneke etsinnässä. Vihreitä ei vaan saa mistään. Ranskaan ja Saksaan sais tilattua, muttei Suomeen (ainakaan Midon sivuilta). Olfertilta ei myöskään löydy.

Mutta yhteenvetona, että kyllä se kumirannekkeella on mun mielestä vielä asteen persoonallisempi.

Eka kello muuten joka on saanut spontaania huomiota ihmisiltä, jotka ei ole tämän hulluuden harrastajia.

Edit: pakko lisätä, että olen aika friikki metallirannekkeen suhteen. Esim. Citizenin Series 8:n ranneke ei ollut mun mieleen vaikka ihan kelpo olikin. Tämä on selvästi parempi niin vähintään hyvän arvosanan voi antaa
Tuosta vihreästä rannekkeesta, jos Saksaan saa tilattua niin kierrätä tuo paketti mailbox.de palvelun kautta.

Kokeile BookBeatia 2 viikkoa maksutta

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 901
Jäsenet
7 094
Uusin jäsen
jAMPAH
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet