Uusia hankintoja

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Tänne voi kerskuilla uudesta hankinnastasi, olkoon se yhden euron tai kympin tonnin arvoinen. 8)

Nämä ovat tulossa minulle viikon sisällä:

Tag Heuer Carrera Calibre 1887
carrera_car2014_0_square.jpg


LONGINES Heritage CONQUEST 40 mm
FOTO01.jpg


Joku randomi vintage leijona
d8b8b29feae8e1ff7c4ae4d09991d-orig.jpg
 

kanikune

Kelloista innostunut
Liittynyt
10.3.2013
Viestit
924
Vs: Uusia hankintoja

Taitaa tulla viimeinen kellon anatomian opintoihin? :)
 

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Vs: Uusia hankintoja

Hahaha.. tai restoration taidon harjoitteluun. Onhan kuitenkin toimivasta merkkikellosta kyseessä ja vieläpä vintage.

kanikune sanoi:
Taitaa tulla viimeinen kellon anatomian opintoihin? :)
 

Jouni

Jäsen
Liittynyt
14.3.2013
Viestit
200
Vs: Uusia hankintoja

Uusin hankinta täällä...


11993544.jpg
 

pietu

Aktivisti
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
657
Vs: Uusia hankintoja

Jouni sanoi:
Uusin hankinta täällä...


11993544.jpg

Mikähän mulla pykii tässä mallissa. Jotenkin tuo kellotaulu on "pieni", täynnä tavaraa ja viisarit mahdottoman paksut. Pitäis varmaan nähdä luonnossa, mutta varmasti kelpo peli ja ulkonäköasiat ovat kovasti katsojan silmissä. Tuo on vissin 42 eikä 44? Itse olen kuolannut Héritage 46 ja vanhemman mallisen SuperOceanin perään.
 

Jouni

Jäsen
Liittynyt
14.3.2013
Viestit
200
Vs: Uusia hankintoja

:D :D
pietu sanoi:
Jouni sanoi:
Uusin hankinta täällä...


11993544.jpg

Mikähän mulla pykii tässä mallissa. Jotenkin tuo kellotaulu on "pieni", täynnä tavaraa ja viisarit mahdottoman paksut. Pitäis varmaan nähdä luonnossa, mutta varmasti kelpo peli ja ulkonäköasiat ovat kovasti katsojan silmissä. Tuo on vissin 42 eikä 44? Itse olen kuolannut Héritage 46 ja vanhemman mallisen SuperOceanin perään.

Kun sinä tulet minun ikään niin osaat arvostaa paksuja viisareita ja isoja fontteja indekseissä... :D :D
 

vhild

Jäsen
Liittynyt
29.3.2013
Viestit
358
Vs: Uusia hankintoja

...ja nyt on tuo ylempänä kuvattu Longines luovutettu Binhin ranteeseen. Wear it in good health, kuten sanotaan. :)
 

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Vs: Uusia hankintoja

Kiitoksia hra Villelle komeasta kellosta! :)

vhild sanoi:
...ja nyt on tuo ylempänä kuvattu Longines luovutettu Binhin ranteeseen. Wear it in good health, kuten sanotaan. :)
 

pietu

Aktivisti
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
657
Vs: Uusia hankintoja

Jouni sanoi:
:D :D
pietu sanoi:
Jouni sanoi:
Uusin hankinta täällä...


11993544.jpg

Mikähän mulla pykii tässä mallissa. Jotenkin tuo kellotaulu on "pieni", täynnä tavaraa ja viisarit mahdottoman paksut. Pitäis varmaan nähdä luonnossa, mutta varmasti kelpo peli ja ulkonäköasiat ovat kovasti katsojan silmissä. Tuo on vissin 42 eikä 44? Itse olen kuolannut Héritage 46 ja vanhemman mallisen SuperOceanin perään.

Kun sinä tulet minun ikään niin osaat arvostaa paksuja viisareita ja isoja fontteja indekseissä... :D :D

Kuinka vanhaksi pitää tulla että noista tykkää?
 

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Vs: Uusia hankintoja

Tag Heuer tuli saapui eilen kotiin ja täytyy sanoa että se on mielettömän upea! Mutta harmipäissäni joudun luopumaan siitä.. :'(

Näin totesin kun laiton sen ranteeseen, "se vie koko käden".
 

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Vs: Uusia hankintoja

Vaivattomat 43mm. Kuvasta näkee kuinka se syö ranteeni. :(

qqpn4l.jpg
 

vhild

Jäsen
Liittynyt
29.3.2013
Viestit
358
Vs: Uusia hankintoja

Onhan se iso, mutta aika tavallinen näky kuitenkin näinä aikoina. Pidä sitä pari päivää jos voit ja päätä sitten.
 

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Vs: Uusia hankintoja

Se näyttää liian hassulta pienessä ranteessa. Tiedän mikä näyttäisi paremmalta kädessäni... Rolex Milf.gauss ;)

vhild sanoi:
Onhan se iso, mutta aika tavallinen näky kuitenkin näinä aikoina. Pidä sitä pari päivää jos voit ja päätä sitten.
 

vhild

Jäsen
Liittynyt
29.3.2013
Viestit
358
Vs: Uusia hankintoja

Haha, olen itselleni ajat sitten asettanut ylärajaksi 40mm (=naisen ranteet). 8)
 

Binh

Aktivisti
Liittynyt
9.3.2013
Viestit
694
Vs: Uusia hankintoja

Vinkkinä pienten ranteen omaaville, että kelloliikkeet, koruputiikit ja suutarit tekevät nahkarannekkeisiin reikiä ihan ilmaiseksi.

Ville hoi, jättäisit puukkosi rauhaan aina, kun saat uuden kellon nahkarannekkeilla. :p
 

vhild

Jäsen
Liittynyt
29.3.2013
Viestit
358
Vs: Uusia hankintoja

^ Olen siirtynyt metallirannekkeisiin. :p
 

Theman

Uusi jäsen
Liittynyt
10.4.2013
Viestit
2
Vs: Uusia hankintoja

Tämmönen Seiko tuli hankittua. Ihan kiva varsinkin nato-rannekkeilla ryyditettynä.
4.jpg
 

EJL

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
428
Vs: Uusia hankintoja

Tudor Pelagos saapui tänään!
On se vaan hieno! Ja kevyt! :)

qu2a6e6u.jpg
 


Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 570
Viestit
64 609
Jäsenet
6 962
Uusin jäsen
Topi.
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös