Valinnan vaikeus (Breitling, Omega, IWC, Zenith)?

pakezu

Uusi jäsen
Liittynyt
6.4.2015
Viestit
3
Eli, olen ostamassa kelloa ja en osaa päättää, minkä näistä, kertokaa omat kokemukset puolesta ja vastaan?

1. Breitling Transocean Chronograph Ø43 mm
2. Omega De Ville Co-Axial Chronoscope Ø42 mm
3. IWC Portofino Chronograph Ø42 mm

Ulkonäöstä sen verran, että valitsen valkoisen/hopean kellotaulun ja ruskean nahkarannekkeen. Jotka löytyvät näihin kaikkiin malleihin.

Edit: ketjuun lisätty Zenith Elprimero Chrono ja Omega-malli vaihtui.
 
Liittynyt
24.2.2015
Viestit
99
Vs: Valinnan vaikeus (Breitling, Omega, IWC)?

Oma valintani näistä olisi ilman muuta IWC:n Portofino.. Omakohtaista kokemusta ei ole mistään noista, mutta itse pidän Portofinoa tyylikkäimpänä. Oletko käynyt mallaamassa näitä livenä? Jos et, niin suosittelisin tekemään sen ennen lopullista ostopäätöstä.
 

samyel

Aktivisti
Liittynyt
23.7.2014
Viestit
584
Vs: Valinnan vaikeus (Breitling, Omega, IWC)?

IWC saa pisteet täältäkin.

Rehellisesti sanoen Omega ei minusta ole lähellekään yhtä hieno kuin nuo kaksi muuta, tyyliltään vanhanaikainen minun makuuni. Ja tyyliltään myös poikkeava tuosta ryhmästä roomalaisine numeroineen ja paksuine bezeleineen.

Breitling on hieno myös mutta IWC on noista valmistajana kaikkein uskottavin (mutu) ja hienoimman näköinen mustana ja meshillä (fakta). ;)
 

pakezu

Uusi jäsen
Liittynyt
6.4.2015
Viestit
3
Vs: Valinnan vaikeus (Breitling, Omega, IWC)?

IWC kiehtoo tyyyliltään, Breitling ja Omega taaas manufacture koneistoillaan.

IWC on rannetettu, Breitling tulossa rennetukseen, mutta pitää vielä puntaroida hintalaatusuhde kun selviää lopulliset ostohinnat.
 

ranteessa

Uusi jäsen
Liittynyt
14.7.2014
Viestit
18
Vs: Valinnan vaikeus (Breitling, Omega, IWC)?

IMO Breikku tyylikkäin, rannettaisin toki kaikki ennen ostopäätöstä. Hyviä vaihtoehtoja kaikki.
 

Keisari

Uusi jäsen
Liittynyt
25.2.2014
Viestit
59
Vs: Valinnan vaikeus (Breitling, Omega, IWC)?

Breitlingilla lähtisin minäkin. Vaikken yleensä Breitlingeista pidäkään. Mielestäni siinä kellotaulun asettelu on hienoin. IWC tulee hyvänä kakkosena. Omega ei pääse jatkoon roomalaisten numeroidensa takia.
 

pakezu

Uusi jäsen
Liittynyt
6.4.2015
Viestit
3
Vs: Valinnan vaikeus (Breitling, Omega, IWC)?

Rannetuksen jälkeen Breitling ja DeVille putosivat nyt vaihtoehdoista, mutta Omegan Speedmaster 57 ja Zenithin El Primero chrono nousivat IWC Portofinon rinnalle vaihtoehdoiksi.

Eli minkä näistä valitsisit?

http://www.omegawatches.com/collection/speedmaster/speedmaster57/omega-co-axial-chronograph-41-5-mm/33112425102002

http://www.iwc.com/en/collection/portofino/IW3910/

http://m.zenith-watches.com/en_en_m/captain-chronograph-102.html
 

chevybm

Jäsen
Liittynyt
4.2.2014
Viestit
332
Vs: Valinnan vaikeus (Breitling, Omega, IWC, Zenith)?

Itse olen sen verran vanhanaikainen että Speedmasterin pitää ja kuuluu olla manuaalivetoisella koneistolla!

El primero on hieno koneisto mutta IWC on omaan silmään eksoottisempi!
 

Bald Eagle

Jäsen
Liittynyt
12.3.2013
Viestit
179
Vs: Valinnan vaikeus (Breitling, Omega, IWC, Zenith)?

Itselläni ollut ranteessa tuo Zenith kokeilumielessä ja pidin kovasti. Tosin valitsin toisen mallin sitten kotiinviemisiksi. El Primero on kyllä kiehtova koneisto.
 


Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 568
Viestit
64 603
Jäsenet
6 961
Uusin jäsen
antpant
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös