Tervetuloa

Suomen suurimmalle kelloaiheiselle keskustelufoorumille

Liity mukaan!

Venäläisten kellojen harrastajat Suomi -facebook ryhmä on luotu!

T4VI

Uusi jäsen
Tykkäyksiä
0
Tervetuloa, ryhmän sivulle pääset tästä linkistä.

Ryhmän kuvaus:

Tervetuloa!

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita Venäjällä ja Neuvostoliitossa valmistetuista uusista ja vanhoista kelloista.

Ryhmän tarkoitus on kerätä yhteen harrastajia Suomessa ja saada tietoa millaisia Venäläisiä kelloja Suomessa on.

Venäjällä, ja varsinkin edesmenneessä Neuvostoliitossa valmistetut kellot ovat nostamassa suosiotaan meillä ja maailmalla. Harrastajia on kokoajan enemmän ja enemmän.

Venäläisten kellojen maailmaan on helppo päästä, koska suurin osa kelloista vaatii hyvin pieniä rahallisia panostuksia. Hinnat maailmalla ja Suomessakin ovat nousussa, ja hyvien kellojen löytäminen onkin jo hyvä haaste!

Jaan ryhmän sivuilla kiinnostavia artikkeleita ja videoita aiheeseen liittyen, ja kaikki jäsenet saavat jakaa täällä vapaasti aiheeseen liittyviä kuvia ja ajatuksia.

Täällä voi myös myydä omia Venäläisiä kellojaan, jos jostain syystä haluaa niistä luopua.

Ryhmän ylläpidosta vastaa allekirjoittanut.

Kelloharrastukseen olen herännyt muutamia vuosia sitten, kun harrastuksen piti sopia myös lapsiperheen arjen ja kolmivuorotyön kanssa yhteen.

Venäläisiin kelloihin olen keskittynyt viimeiset kolme vuotta, joten varmasti Suomesta löytyy myös henkilöitä, jotka ovat keränneet Venäläistä kellohistoriaa pidempään kuin minä.

Kiittäen,

Jere Tavi

Rimmed762

Uusi jäsen
Tykkäyksiä
0
Vs: Venäläisten kellojen harrastajat Suomi -facebook ryhmä on luotu!

Nyt melkein harmittaa, etten Facebookkia käytä.

Vostokin 2427 jonka sinulta ostin alkaa olemaan aika priima.

Kellouutiset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
7 684
Jäsenet
4 583
Uusin jäsen
VJJP
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet