Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Mika86_

  1. M

    Tänään ranteessa!

    Tänään jälleen Muumin voimalla.
  2. M

    Tänään ranteessa!

    Ensimmäinen omalla rahalla ostamani kello, noin vuodelta 2010. Edelleen palvelee hyvin.
  3. M

    Tänään ranteessa!

    Breitlingin kanssa ulkoilemassa.
  4. M

    Tänään ranteessa!

    Tänään mentiin Duographin voimalla.
  5. M

    Tänään ranteessa!

    Pitkästä aikaa Oris saa ranneaikaa.
  6. M

    Tänään ranteessa!

    Kesäpäivän Carrera.
  7. M

    Tänään ranteessa!

    Ei niinkään ranteessa, mutta taskussa. Jouluna isältäni saama Eterna, ehkä jostain 60-luvulta..?
  8. M

    Hyviä nahkarannekkeita?

    Itse voin yhden tuotteen perusteella suositella kotimaisen Raju Leatherworksin rannekkeita. Hieman arvokkaita tosin, mutta ei ole ainakaan toistaiseksi tarvinnut katua ostamista.
  9. M

    M: Oris divers sixty-five bico

    Ylös.
  10. M

    Uusia hankintoja

    Zulu Timeä (39mm koossa) itsekin vakavasti harkinnut ja täytyy sanoa, että tuo sininen on upea. Onnittelut hienosta kellosta!
  11. M

    Eterna

    Lainaan itse itseäni. Nyt tosiaan noin 14kk siitä kun alunperin vein kellon huoltoon, ja edelleenkään kelloa ei ole huollettu, tai ylipäätään tullut mitään tietoa että milloin sen voisi saada takaisin. Nyt kun Keski-Euroopassa lomat pyörivät, niin heinä-elokuussa on turha odottaa mitään uutta...
  12. M

    Tänään ranteessa!

    Terassi ja muumi.
  13. M

    Tänään ranteessa!

    Muumia ulkoiluttamassa.
  14. M

    Tänään ranteessa!

    Norjalaisella Straumilla tänään.
  15. M

    Uusia hankintoja

    https://sufhelsinki.com/fi/products/s-u-f-helsinki-x-moomin Musta ehdittiin myydä loppuun, mutta sinisen onnistuin tilaamaan. :)
Back
Ylös