Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ai että. Jonkin aikaa oli ranteessa vain Apple Watch kun muut oli myyty (yhden kellon taktiikka haaveena tällä hetkellä, heheh). Tämän muotoilu toimii kyllä omaan silmään.
Tuosta vihreästä rannekkeesta, jos Saksaan saa tilattua niin kierrätä tuo paketti mailbox.de palvelun kautta.Ranneke toimii kyllä hyvin. On laadukas eikä helise. Toki vieläkin jämerämpiä on olemassa. Mutta tää ei ehkä ole esim. Oris Aquiksen tyyppinen kello muutenkaan, mutta voittaa Seikot ja Citizenit heittämällä. Kopan muoto tulee mun mielestä paremmin esiin kumirannekkeella. Jos tuo ruusukultainen ois pronssinen niin olisin ottanut ehdottomasti sen kumirannekkeella. En vain osaa luottaa pinnoitteisiin niin päädyin tähän.
Mulla on myös kumiranneke etsinnässä. Vihreitä ei vaan saa mistään. Ranskaan ja Saksaan sais tilattua, muttei Suomeen (ainakaan Midon sivuilta). Olfertilta ei myöskään löydy.
Mutta yhteenvetona, että kyllä se kumirannekkeella on mun mielestä vielä asteen persoonallisempi.
Eka kello muuten joka on saanut spontaania huomiota ihmisiltä, jotka ei ole tämän hulluuden harrastajia.
Edit: pakko lisätä, että olen aika friikki metallirannekkeen suhteen. Esim. Citizenin Series 8:n ranneke ei ollut mun mieleen vaikka ihan kelpo olikin. Tämä on selvästi parempi niin vähintään hyvän arvosanan voi antaa
Kiitos vinkistä! Tuohan kuulostaa kätevältä systeemiltäTuosta vihreästä rannekkeesta, jos Saksaan saa tilattua niin kierrätä tuo paketti mailbox.de palvelun kautta.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.