Jep, se on se uudistettu. Klassikossa on toki oma arvonsa, mutta ikänäön takia pyrin optimoimaan kellonajan luettavuuden ja tässä näytti olevan hitusen parempi. 40mm on se halkaisija, kello ei ole iso, mutta koska siinä ei ole leveää bezeliä, vaan koko leveys melkein kellotaulua, se näyttää...