Eipä sitä liene yhtä oikeaa tapaa olla harrastaja, kevyt tai hard core. Suomalainen kelloala eli tuolloin 50-luvulta aina 90-luvun loppuun asti kulta-aikaa, kun kärjistetysti kaikki kävi kaupaksi. Nythän tilanne on hieman toinen, kun ostaminen on murroksessa ja esimerkiksi kivijalkayrittäminen...