Omegan hinnat ovat kyllä nousseet aika reippaasti muutamassa vuodessa. Toki tätä perustellaan MC-koneistolla, joka ylettyy nyt Speedyihin. Mielenkiintoista on nähdä, missä kohtaa kipuraja tulee oikeasti vastaan. Toki, Speedy on ollut aina se menekkimallisto, joihin on voinut hintapainetta...