Tiger

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bullitt
  • Aloitettu Aloitettu

Bullitt

Uusi jäsen
Liittynyt
4.3.2020
Viestit
33
Kuinka monella on Tiger -merkkinen kello?
Tämä on mun ensimmäinen omilla kesätyörahoilla ostettu kello.
Aseman Kello oli ostopaikka, loppukesällä 1975.
Ranneke ei ole alkuperäinen.
 

Liitteet

  • 3C1E1E50-9131-4B18-8ACF-9593E5D72E8B.webp
    3C1E1E50-9131-4B18-8ACF-9593E5D72E8B.webp
    174,8 KB · Katsottu: 7
Jonkin verran olen näitä nähnyt liikkuvan. Muistelen, että kyseessä oli nimenomaisesti Aseman Kellon ns. inhouse-merkki. Tuohon aikaan kun oli vähän joka toisella kelloliikkeellä omaa sveitsiläistuotantoista mallistoa myynnissä. Oi niitä aikoja...
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 235
Viestit
69 132
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös