Mites onkos porukka pitänyt minkäänlaisia pikkujouluja.
Itsellä ei ole tietoa onko edellisenä vuotena ollut. vai oliko viime jouluna edes koko foorumia, tais olla.
Tiedostan että välimatkat on pitkiä siis mieleen tulee paikalliset tjmv. Olemma myös pahasti myöhässä.
Toisaalta nääsvilleen ei...