Onkos kellään kokemuksia Islandereista? Ilmeisesti Seikon koneistoja pakattuna parempiin kuoriin. Löytyy titaania ja safiirilasia kohtuulliseen hintaan.
Väittävät että toimituksessa kun pulittaa muutaman dollarin enempi, niin ei paukahtas EU tullejakaan.