Hakutulokset

  1. A

    Islander

    Onkos kellään kokemuksia Islandereista? Ilmeisesti Seikon koneistoja pakattuna parempiin kuoriin. Löytyy titaania ja safiirilasia kohtuulliseen hintaan. Väittävät että toimituksessa kun pulittaa muutaman dollarin enempi, niin ei paukahtas EU tullejakaan.
Back
Ylös