.

Vs: Ei minkään merkkinen kello

Kaihan jokaisella on tilaa hyvälle "frankenwatch" -kellolle.

Kaihan tässäkin raja menee siinä, ettei eri osia yhdistelemällä pyritä tekemään kellosta jonkin harvinaisemman/kalliimman/halutumman kellon näköistä.

Mutta itse alku kysymykseen vastaten, mikä ettei. Helpoin tapa saada uniikki kello jota ei varmasti tule hississä vastaan.

No mikä jottei. Toki sillä joku valmistaja on kuitenkin, oli se sitten yksittäiskappale tai ei.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eikös Aninimo pyrkinyt tämän kaltaiseen tulokseen, jossa kantajansa olisi "ainoa" joka tietää kellon merkin. Tosin taitaa nykyjään Anonimollakin olla logo taulussa.

Kysymykseen taas vastaten mikä jottei. Mielelläni esimerkiksi pukukellon ottaisin logoitta, kuitenkin tietäen sen olevan laadukas.

En pystyisi, omasta mielestä on tärketä että brändillä on hyvä historia ja hinnoiteltu Tämän sanonnan mukaisesti: If it's affordable it's not worth it.

Tosin olen tehnnyt tästä vähän ongelman itselleni kun kaikki tavarat, vaateet, vyöt, hajuvedeet, lakanat, pyyhkeet, kalastustarvikkeet, autot jne voi olla vain tiettyjä merkkejä ;D :facepalm

Ei minkään niminen kello kävisi minulle varsin mainiosti. Se on mielenkiintoinen ilmiö miten jotkut ovat merkkiuskollisia. Minulla sen lisäksi, että kellot ovat merkiltään moninaisia, autoissa ja traktoreissa on vain kaksi samaa merkkiä.

Ainoastaan jos se olisi itse kasaamani tai jonkun tutun tekemä. Kyllä merkit ja brändit sekä niiden taustalla oleva historia kiinnostaa. Varsinkin kelloissa. Se niin kuin on osa sitä juttua. Ehkä siksi en ole ollut niin innostunut kickstart-kelloista.

Norri sanoi:
Ainoastaan jos se olisi itse kasaamani tai jonkun tutun tekemä. Kyllä merkit ja brändit sekä niiden taustalla oleva historia kiinnostaa. Varsinkin kelloissa. Se niin kuin on osa sitä juttua. Ehkä siksi en ole ollut niin innostunut kickstart-kelloista.

Saman tyyppinen juttu eli jos tuntisin jonkun kellosepän ja hän kasaisi mulle kellon, niin sehän olisi vallan mainio juttu.
Vähän kuin mittatilauspuku ;)

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Mainos

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 132
Jäsenet
7 591
Uusin jäsen
WatchesWhyNot
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back