Bell&Ross

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RC
  • Aloitettu Aloitettu

RC

Uusi jäsen
Liittynyt
26.1.2017
Viestit
33
Onko kokemuksia? Miten Bell&Ross vs Tudor vs Omega?
Hankinnassa ensimmäinen Oikea Automaatti ja kun budjetti(rajallinen) on vaan yhteen kelloon.

RC
 
Tämä merkki itseä kanssa alkanut kiehtomaan. Onko omakohtaisia kokemuksia?
 
Näinkö selkeästi Bell & Ross on matkinut Suuntoa? Diver-bezel ja nahkahihna...

mg_9219.webp
 
Näinkö selkeästi Bell & Ross on matkinut Suuntoa? Diver-bezel ja nahkahihna...

katso liitettä 28499
Mää oon jollakin suomalaisella rap-esiintyjällä aikanaan nähnyt tällaisen ranteessa keikalla. Melko hyvä statement kun muut fleksasi arvokelloilla...

Edit. On muuten Bell & Rossin hinnat raketoineet melkoisesti siitä kun tuon edellisen postauksen laitoin. Tässäkin merkissä hinnat liki tuplaantuneet vuosien varrella. Arvoin kovasti kun oli GMT todella kovassa poistossa Hovisepillä, mutta väliin jäi.
 
Edit. On muuten Bell & Rossin hinnat raketoineet melkoisesti siitä kun tuon edellisen postauksen laitoin. Tässäkin merkissä hinnat liki tuplaantuneet vuosien varrella.

Lentokonemittarien lisäksi sandwich-dialeineen ja muotokielineen merkki toi aluksi mieleen myös Panerain. Ehkä on päässyt siitä eroon ja nyt on uskaltanut lähteä nostamaan hintoja.

No, kaikkihan nousee, mutta tosiaan ehkä B&R -hinnat ovat kasvaneet vielä keskimääräistä enemmän, vaikka sinänsä kellot ovat tekniikaltaan ja toteutukseltaan pysyneet kokolailla samoina. Muotokieli jatkaa tunnistettavana ja mielipiteitä jakavana. Olikohan se niin että Sinn oli toteuttajakumppani heille alunperin.

En ole myöskään huomannut että tämä arvonnousu olisi vielä Suomessa näkynyt jälkimarkkinassa kiinnostuksen kasvuna, isossa maailmassa voi toki olla toisin.
 
Lentokonemittarien lisäksi sandwich-dialeineen ja muotokielineen merkki toi aluksi mieleen myös Panerain. Ehkä on päässyt siitä eroon ja nyt on uskaltanut lähteä nostamaan hintoja.

No, kaikkihan nousee, mutta tosiaan ehkä B&R -hinnat ovat kasvaneet vielä keskimääräistä enemmän, vaikka sinänsä kellot ovat tekniikaltaan ja toteutukseltaan pysyneet kokolailla samoina. Muotokieli jatkaa tunnistettavana ja mielipiteitä jakavana. Olikohan se niin että Sinn oli toteuttajakumppani heille alunperin.

En ole myöskään huomannut että tämä arvonnousu olisi vielä Suomessa näkynyt jälkimarkkinassa kiinnostuksen kasvuna, isossa maailmassa voi toki olla toisin.
Todella kauan oli hyvä suora hovisepillä poistossa ja ei hirveän joutuin hyllystä liitäneet pois. Eli veikkaan, että voi käytettynä olla nihkeää myydä, jollei hinta kohdillaan. Tuota hetken arvoin ostaa vaan vähän liikaa ollut projekteja tälle vuodelle, jotka rahaa vieneet:

Chopardin sukeltajaa kun ostin yhtenä ehdokkaana oli B&R:n sukeltaja. Hieman tuo koko itsellä hirvitti tuolloin. Neliö näkyy ja tuntuu ranteessa. Ehkä merkissä se kiehtoo, että tekee ihan omalla tyylillään.

Edit... Onhan tuossa hinta noussut kun huitelevat 4500 -> 6000 välillä sukeltajista uudet mallit. Kuitenkin olisi halvemmalla listahinnalla esimerkiksi Tudorin FDX suoraan hyllystä kun Hoviseppien sivuja katselen niin hieman haastavassa hinnassa alkaa olla.
 
Viimeksi muokattu:

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 235
Viestit
69 132
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös