Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää oon jollakin suomalaisella rap-esiintyjällä aikanaan nähnyt tällaisen ranteessa keikalla. Melko hyvä statement kun muut fleksasi arvokelloilla...
Edit. On muuten Bell & Rossin hinnat raketoineet melkoisesti siitä kun tuon edellisen postauksen laitoin. Tässäkin merkissä hinnat liki tuplaantuneet vuosien varrella.
Todella kauan oli hyvä suora hovisepillä poistossa ja ei hirveän joutuin hyllystä liitäneet pois. Eli veikkaan, että voi käytettynä olla nihkeää myydä, jollei hinta kohdillaan. Tuota hetken arvoin ostaa vaan vähän liikaa ollut projekteja tälle vuodelle, jotka rahaa vieneet:Lentokonemittarien lisäksi sandwich-dialeineen ja muotokielineen merkki toi aluksi mieleen myös Panerain. Ehkä on päässyt siitä eroon ja nyt on uskaltanut lähteä nostamaan hintoja.
No, kaikkihan nousee, mutta tosiaan ehkä B&R -hinnat ovat kasvaneet vielä keskimääräistä enemmän, vaikka sinänsä kellot ovat tekniikaltaan ja toteutukseltaan pysyneet kokolailla samoina. Muotokieli jatkaa tunnistettavana ja mielipiteitä jakavana. Olikohan se niin että Sinn oli toteuttajakumppani heille alunperin.
En ole myöskään huomannut että tämä arvonnousu olisi vielä Suomessa näkynyt jälkimarkkinassa kiinnostuksen kasvuna, isossa maailmassa voi toki olla toisin.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.