Tervehdys
Voisitteko viisaat kertoa, mitä merkitsee, kun kellotaulussa lukee chronographe suisse ja kellomerkkejä voi kuitenkin
olla käsittääkseni useitakin. Onko se jonkun (sveitsiläisen) instanssin antama hyväsyntä vai mistä on kyse. Asia varmaan on
tällä foorumilla jossain selitettynäkin, mutta laiskuus vei voiton.
Asia kiinnostaa, koska kodin jäämistöstä löytyi Lea-merkkinen rannekello ehkä 50-luvulta. Kellotaulu ruskea ja varmaan huoltaakin pitäisi. Tai kannattaako edes, onko se suoraan kirpparikamaa?
Voisitteko viisaat kertoa, mitä merkitsee, kun kellotaulussa lukee chronographe suisse ja kellomerkkejä voi kuitenkin
olla käsittääkseni useitakin. Onko se jonkun (sveitsiläisen) instanssin antama hyväsyntä vai mistä on kyse. Asia varmaan on
tällä foorumilla jossain selitettynäkin, mutta laiskuus vei voiton.
Asia kiinnostaa, koska kodin jäämistöstä löytyi Lea-merkkinen rannekello ehkä 50-luvulta. Kellotaulu ruskea ja varmaan huoltaakin pitäisi. Tai kannattaako edes, onko se suoraan kirpparikamaa?

