Terve.
En löytänyt kyseiselle merkille keskustelua.
Kyseessähän on alunperin saksalainen, vuonna 1983 perustettu kellovalmistaja, joka siirtynyt vuonna 2012 sveitsiläisen kelloharrastajan omistukseen.
Allekirjoittanut on kiinnostunut erityisesti Chronoswissin delphis mallista, josta löytyy omat näytöt sekunneille ja viisareille, sekä digitaalisesti hyppäävät tunnit.
Kaikki kokemukset ja keskustelu kyseisestä kellovalmistajasta otetaan innolla vastaan.
En löytänyt kyseiselle merkille keskustelua.
Kyseessähän on alunperin saksalainen, vuonna 1983 perustettu kellovalmistaja, joka siirtynyt vuonna 2012 sveitsiläisen kelloharrastajan omistukseen.
Allekirjoittanut on kiinnostunut erityisesti Chronoswissin delphis mallista, josta löytyy omat näytöt sekunneille ja viisareille, sekä digitaalisesti hyppäävät tunnit.
Kaikki kokemukset ja keskustelu kyseisestä kellovalmistajasta otetaan innolla vastaan.

