Nuorramiessä lahjaksi saatu rannekello ollut 10+v laatikossa ja nyt vaihdoin pariston mutta ei lähtenyt käymään. Oli tarkoitus ottaa käyttöön mutta ei sitä pysähtyneenä kehtaa pitää. Mitähän tuon kanssa kannattaisi tehdä.
Kunto kuitenkin kuin uusi.
Kannattaako viedä kellosepälle, en ole varma olenko itse nuorena paristoa vaihdellut ja mahdollisesti rikkonut pahemmin kelloa samalla. Kannattaakohan korjauttaa meneekö korjauksen hinta helposti paljon yli kellon arvon muutama kymppi.
Onko näiden koneistot keskenään vaihtokelpoisia jos ostaa edullisen naarmuisen mutta toimivan vastaavan ja siirtää siitä koneiston tähän onkohan mahdollista?
En ole harrastaja mutta viime aikoina innostunut ja tullut hankittua kymmenkunta kelloa ja alkaa pitämään ranteessa.
Kunto kuitenkin kuin uusi.
Kannattaako viedä kellosepälle, en ole varma olenko itse nuorena paristoa vaihdellut ja mahdollisesti rikkonut pahemmin kelloa samalla. Kannattaakohan korjauttaa meneekö korjauksen hinta helposti paljon yli kellon arvon muutama kymppi.
Onko näiden koneistot keskenään vaihtokelpoisia jos ostaa edullisen naarmuisen mutta toimivan vastaavan ja siirtää siitä koneiston tähän onkohan mahdollista?
En ole harrastaja mutta viime aikoina innostunut ja tullut hankittua kymmenkunta kelloa ja alkaa pitämään ranteessa.

