Clubhousen Kelloyhteisö

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maira
  • Aloitettu Aloitettu

Maira

Administrator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
16.3.2013
Viestit
971
Hei.

Perustin sosiaalisen audion palveluun, Clubhouseen, suomenkielisen klubin nimeltä Kelloyhteisö. Toistaiseksi iPhonessa toimiva Clubhouse on noussut nopeasti kuumaksi sovellukseksi, jonka ideana on puhe. Kuka tahansa voi avata huoneen, johon voi liittyä tai kutsua muita käyttäjiä. Asian voi kiteyttää kahvipöytäkeskusteluiksi, joissa on joko selkeä agenda, tai sitten aiheet vaihtelevat keskustelijoiden mukaan.

Struktuuria palveluun tuovat klubit, joita aktiiviset jäsenet voivat avata. Klubien alle sitten avataan huoneita, joissa keskusteluita käydään. Kun keskustelu on ohi ja huone suljetaan, häviää huone ja sen keskustelut. Aivan kuten kahvipöytäkeskusteluissakin. :-)

Lisätietoa löytyy täältä: https://tyyliniekka.fi/kelloyhteiso-on-suomen-ensimmainen-kelloaiheinen-klubi-clubhouse-palvelussa/

Itse tulen vetämään kerran viikossa torstai-iltaisin teemoitetun keskustelun, alkaen tänään kello 18.

Tervetuloa turisemaan!
 
Ja kutsuja suljettuun yhteisöön saa..?
Mä jaan mielelläni omat kutsut pois. Tarvitsen sitä varten vaikka yv:llä puhelinnumeron. Vaatii siis iPhonen.
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 235
Viestit
69 132
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös