Hamilton

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Priima
  • Aloitettu Aloitettu
Lähin virallinen jälleenmyyjä taitaa löytyä Aarhusista Tanskasta

Ruotsinkieliset sivutkin löytyy, mutta ei myymälää Ruotsista.
 
Tosiaan, Hamiltonia saa jatkossa Kulta-Centeriltä verkkokaupasta ja Tampereen myymälästä, jahka kellot tulevat sinne. Tein aiheesta uutisen: https://tyyliniekka.fi/hamilton-saapuu-suomeen/

Samalla muistui mieleeni, että onhan minullakin ollut aikanaan Hamilton. Oli omaan ranteeseen hitusen iso, niin meni eteenpäin, mutta pienemmässä koossa Jazzmaster olisi vallan soiva peli. Sama kellohan on edelleen toiminnassa, Powermatic 80 -koneistolla: https://tyyliniekka.fi/tanaan-ranteessa-hamilton-jazzmaster-viewmatic-automatic-ref-h32715551/
 
Tosiaan, Hamiltonia saa jatkossa Kulta-Centeriltä verkkokaupasta ja Tampereen myymälästä, jahka kellot tulevat sinne. Tein aiheesta uutisen: https://tyyliniekka.fi/hamilton-saapuu-suomeen/

Samalla muistui mieleeni, että onhan minullakin ollut aikanaan Hamilton. Oli omaan ranteeseen hitusen iso, niin meni eteenpäin, mutta pienemmässä koossa Jazzmaster olisi vallan soiva peli. Sama kellohan on edelleen toiminnassa, Powermatic 80 -koneistolla: https://tyyliniekka.fi/tanaan-ranteessa-hamilton-jazzmaster-viewmatic-automatic-ref-h32715551/
Varmasti tulee kotimaassa myymään hyvin kyseinen merkki.

Positiivista myös, että ei ole lyöty kohtuuttomia määriä "suomi-lisää" hintoihin, vaikka varmasi kiusausta olisi ollut. Pitää PSR ja Boulton käydä kokeilemassa kun Tampereelle eksyy. Molemmat olleet osto/kokeilulistalla todella kauan.
 
Viimeksi muokattu:
Vaasalainen Hovisepät on ottanut Hamiltonin valikoimaansa: https://hovisepat.fi/collections/hamilton?_pos=1&_psq=hamilton&_ss=e&_v=1.0
Siellä on myös PSR 41 Quartz, eli ensimmäinen kaupallinen digi-rannekellomalli. Aikoinaan Hamilton perusti digikelloille Pulsar-alamerkin, ja tuo PSR on muistoa siitä. Sittemmin Pulsar-brändi myytiin pois, kuten hyvin tiedämme. Aikoinaan tuo malli oli todella kallis, eli silloin kun viisarit olivat arkipäivää ja digi modernia luksusta.. Ei tuo nykyäänkään ihan halpa ole, kuten ei myös "Elviksen kello" Ventura.
 
Vaasalainen Hovisepät on ottanut Hamiltonin valikoimaansa: https://hovisepat.fi/collections/hamilton?_pos=1&_psq=hamilton&_ss=e&_v=1.0
Siellä on myös PSR 41 Quartz, eli ensimmäinen kaupallinen digi-rannekellomalli. Aikoinaan Hamilton perusti digikelloille Pulsar-alamerkin, ja tuo PSR on muistoa siitä. Sittemmin Pulsar-brändi myytiin pois, kuten hyvin tiedämme. Aikoinaan tuo malli oli todella kallis, eli silloin kun viisarit olivat arkipäivää ja digi modernia luksusta.. Ei tuo nykyäänkään ihan halpa ole, kuten ei myös "Elviksen kello" Ventura.
Ollut tuo pulsar ostolistalla vuosia. Ei ole saanut ostettua kun yeman ledi jo kaapista löytyy. Mieli kyllä tekisi.
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Viestit
69 128
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös