Heuer Carrera automatic ”1970

Bullitt

Uusi jäsen
Liittynyt
4.3.2020
Viestit
33
Sain viestin, että nämä ovat hankala huoltaa suomessa?
mulla on tämä siisti ja toimiva kello, ja olisin sen huollon jälkeen ottanut käyttöön, mutta taitaa nyt jäädä koristeeksi menneiltä ajoilta.
 

Puhti

Aktivisti
Liittynyt
6.7.2016
Viestit
697
Mikähän niistä tekee hankalan huoltaa Suomessa? Eiköhän esim. Longitudi ton huolla ja osat löytynee tarvittaessa maailmalta. Veisin kyllä ensin kunnon kellosepälle arvioitavaksi ennen kuin luovuttaisin.
 

Bullitt

Uusi jäsen
Liittynyt
4.3.2020
Viestit
33
Mikähän niistä tekee hankalan huoltaa Suomessa? Eiköhän esim. Longitudi ton huolla ja osat löytynee tarvittaessa maailmalta. Veisin kyllä ensin kunnon kellosepälle arvioitavaksi ennen kuin luovuttaisin.

kuulemma ei tehdas toimita varaosia. Toisaalta, jos ei mitään tarvitse vaihtaa toimivaan kelloon, niin luulisi että sen voi purkaa, puhdistaa ja kasata uudelleen?
 

tinke

Jäsen
Liittynyt
17.10.2014
Viestit
110
Eiköhän osaava kelloseppä löydä puuttuvat osat maailmalta? Kannattaa kysyä muistakin huolloista, esim. tuolta jo mainitusta Longitudista tai kellohuolto Pietilästä.
 

Kaupamees

Jäsen
Liittynyt
25.4.2018
Viestit
117
Kronomoduuliin voi olla hankala saada osia, mutta peruskoneistoon varmaan löytyy (eta)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kaupamees

Jäsen
Liittynyt
25.4.2018
Viestit
117
Kronomoduuliin voi olla hankala saada osia, mutta peruskoneistoon varmaan löytyy (eta)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jaa tietenkin tuossa voi olla cal 11 mihin ei varmaan osia löydy, kuin tuurilla.

Osaavalle kellosepälle veisin, arvokellohan tuo joka tapauksessa on.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bullitt

Uusi jäsen
Liittynyt
4.3.2020
Viestit
33
Joku arveli, että tuo on cal 12. Eli ei ole ihan alkupään kelloja.
sen tunnistaa jo siitä, että vasemmanpuoleinen pikkutaulu on jaettu 12 osaan.
 

Kaupamees

Jäsen
Liittynyt
25.4.2018
Viestit
117
mm. Hamilton on käyttänyt tuota koneistoa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bullitt

Uusi jäsen
Liittynyt
4.3.2020
Viestit
33
On mulla toinenkin Heuer. Olisiko tässä vuosimallin 1968 manuaalivetoisessa mallissa helpompi koneisto huoltaa?
 

Takkar

Uusi jäsen
Liittynyt
18.2.2020
Viestit
24
^ On kyllä aivan tajuttoman hieno kello. Itse ostin viime vuonna ensimmäisen automaatin ja se oli Carrera crono. Joskus olisi kyllä mukava omistaa myös tällainen vanhempi Heuer, mutta kun katsoo hintoja niin ihan kiva on näitä vaan nähdäkkin :)
 

Bullitt

Uusi jäsen
Liittynyt
4.3.2020
Viestit
33
Tästä mallista on uustuotantoversio. ”Heuer Jochen Rindt” hakusanalla löytyy tietoa.
 

Takkar

Uusi jäsen
Liittynyt
18.2.2020
Viestit
24
^Olin tuota uustuotantoversiota jo kuvista ihaillut, mutta en tiennyt vielä silloin kellon historiaa. Kävisi sekin :)
 


Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
13 684
Viestit
64 968
Jäsenet
7 007
Uusin jäsen
Triton
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Ylös