Kellox
Jäsen
- Liittynyt
- 5.10.2013
- Viestit
- 166
Sydän itkee verta mutta ei voi mitään. Olen pitkään miettinyt ja miettinyt kaikkia keinoja etten joutuisi tähän tilanteeseen.
Myynnissä siis Omega 19 LB T1 "24h Dial" taaskukello. Kello on huollettu Karrin toimesta ja siitä löytyy dokumenttia Takakanessa on joskus ollut jonkinlainen kaiverrus mutta se on poistettu hmm... sanoisinko "tökerösti" Kello on elämää nähnyt ja kuoret eivät muutenkaan ole A1 kuosissa kuten kuvasta näkee. Noh, joku sanoisi että tuo kuluneisuus ja patina lisää vain kellon arvokkuutta.
Kello asustaa Lopella ja tekisin mielummin kaupat f2f. Tietysti postituskin onnistuu mutta aina parempi jos ostetavaa kohdetta pääsee itse hypistelemään ja arvioimaan. Ei ainakaan tule pettymistä.
Yhteyttä saa YV kautta jos kysyttävää löytyy tahi lisä tietoja.
Lähtöhinta 300€
Myynnissä siis Omega 19 LB T1 "24h Dial" taaskukello. Kello on huollettu Karrin toimesta ja siitä löytyy dokumenttia Takakanessa on joskus ollut jonkinlainen kaiverrus mutta se on poistettu hmm... sanoisinko "tökerösti" Kello on elämää nähnyt ja kuoret eivät muutenkaan ole A1 kuosissa kuten kuvasta näkee. Noh, joku sanoisi että tuo kuluneisuus ja patina lisää vain kellon arvokkuutta.
Kello asustaa Lopella ja tekisin mielummin kaupat f2f. Tietysti postituskin onnistuu mutta aina parempi jos ostetavaa kohdetta pääsee itse hypistelemään ja arvioimaan. Ei ainakaan tule pettymistä.
Yhteyttä saa YV kautta jos kysyttävää löytyy tahi lisä tietoja.
Lähtöhinta 300€

