Olen alkanut miettimään kelloa joka jäisi itselle pysyvästi (aivan "loppuiäksi")
Komplikaatioita ei mielestäni tarvi, pelkkä aika riittää.
Luotettava tietysti pitää olla. Huollot tarvittaessa
Selkeä luettavuus tärkeää
Ajaton design, ajatuksena että tulee olemaan käytössäni kymmeniä vuosia
Ranneistuvuus myös tärkeä
Järkevä koko (ranne n 18cm)
Ensimmäisenä mieleeni tulee oyster prepetual 39mm. Sininen taulu tällä hetkellä kiinnostavin, mutta olisiko musta kuitenkin luettavampi?
Vastaava ehkä Aqua Terra, mutta olisiko liian paksu?
Onko foorumilaisilla ollut vastaavia ajatuksia tai se "real keeper" jo hankittu?
Komplikaatioita ei mielestäni tarvi, pelkkä aika riittää.
Luotettava tietysti pitää olla. Huollot tarvittaessa
Selkeä luettavuus tärkeää
Ajaton design, ajatuksena että tulee olemaan käytössäni kymmeniä vuosia
Ranneistuvuus myös tärkeä
Järkevä koko (ranne n 18cm)
Ensimmäisenä mieleeni tulee oyster prepetual 39mm. Sininen taulu tällä hetkellä kiinnostavin, mutta olisiko musta kuitenkin luettavampi?
Vastaava ehkä Aqua Terra, mutta olisiko liian paksu?
Onko foorumilaisilla ollut vastaavia ajatuksia tai se "real keeper" jo hankittu?

