Kehitysideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Kehitysideoita

Tony sanoi:
Mulla toimii, sama Safari-versio.

Oho.. siis tältä sivulta aihelistan oikean reunan yläpuolelta nappi:

http://www.kellofoorumi.com/index.php?action=unread

No, en osannut mennä tolle sinun sivulle sitä painamaan vaan painoin ekassa paikassa mistä moisen löysin eli etusivulta, alareunasta.

Nyt jos menen tonne lukemattomat viestit -sivulle niin tietty saan vaan viestin, ettei ole lukemattomia ;)

Tuossa alla on ruksi "muuta lukemattomaksi", kokeile!

Ja kiitos vinkistä, etsin muualta toisen.. :)

Tänks, etusivulta toimi minullakin.

Olen tottunut "lukemattomia" -sivun kautta käyttämään kaikkia smf-forumeja, siksi sieltä myös tuota resetiä käytän.

Nyt se toimi sisäsivultakin, kiitos ylläpidolle :)

Haku ei ainakaan itselläni toimi niin kuin pitäisi. Tai sitten en vain ymmärrä sen hienoa logiikkaa...

Vai kuuluko sen hakea milloin mistäkin sivuilta noi tulokset?. Esim. täältä: http://klocksnack.se/

Horologian kellohaku veti jostain syystä foorumin solmuun, joten otin sen toistaiseksi pois päältä. Selvittelemme miten nopeasti saamme palautettua.

Testataan foorumilla palikkaa, jolla voi merkata Facebookin tyyliin viestiin foorumin jäsenen tai jäseniä. Eli @-merkillä kun aloittaa, niin tulee pudotusvalikko kenelle haluat viestisi osoittaa. Käytän nyt esimerkkinä sinua, [member=712]arbit[/member] :-)

Linkki häviää viikon kuluttua sen lisäämisestä.

Kyse on tästä modista.
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=3860

Tuleekohan nämä perille [member=712]arbit[/member] ja minä itse, eli [member=53]Maira[/member] ?

Ainakin tuo linkki vie kortteihin. En juuri käytä tämän tunnuksen takana olevaa sähköpostia enkä nyt malta käydä tsekkaamassa, tuliko sinne jotain. Enkä tiedä, tekeekö se eroa näkyvän tunnuksen tai originaalin tunnuksen välillä. Minä olen (profiilissa näkyy) rekannut pidemmällä sanalla kuin tuo myöhemmin lyhentämäni.

Mulle tuli meiliin alertti, että olit vastannut viestiin. Katsotaan tuoko lisäarvoa vai ei.

Maira sanoi:
Mulle tuli meiliin alertti, että olit vastannut viestiin. Katsotaan tuoko lisäarvoa vai ei.

Ah, loistavaa. Jos käyttää loginissa aktiivista meiliä, niin mikä ettei tulisikin aktiviteettiä, jos uusinnetaan kulttuuria luoden tuon käytöstä toimivan meemin/tavan. Minulla on itselläni vaan sellainen huono perinne, että kaiken forum-käytön takana on tosiaan se passiivinen sähköpostilaatikko :-/

Josko toimisi jos alertti tulee max. päivän ajan tai parin. Nyt se on viikon verran, jolloin tagitettuun ketjuun tulevat viestit aiheuttavat email-alertin.

Aikanäkymä? Vs: Kehitysideoita

Olisipa hienoa jos Kellofoorumin päänäkymän banneririvissä olisi kello jossa oikea (atomi)aika : )

e9unbDQ.jpg

Mikä foorumisoftaan on tullut, kun tekee Tag Heuer tekstistä automaattisesti html-linkkiä minne sattuu?

"Link added by VigLink"

On ollut jo pidemmän aikaa. Affiliate-softa, jota testaamme.

Yritän merkitä lukemattomat viestit kautta luetuiksi kaikki tai valitut, mutta saan tällaista herjaa

"Viittaavaa osoitetta ei tunnistettu. Ole hyvä ja yritä uudelleen."

Windows 10 (64bit) + Firefox 50.0.2 (64bit) ja Flash poissa päältä

Outoa, en saa itse toistettua virhettä Macilla eri selaimilla. Onko muilla vastaavia ongelmia?

Mulla on ollut samaa ongelmaa android-puhelimen (V6.0) Chromella. Versio 54.0.2840.85.

Lainaan huomenna vaimon Androidia, ja testaan sillä saanko toistettua virheen.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back