Kello rippilahjaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 6510
  • Aloitettu Aloitettu
D

Deleted member 6510

Guest
Suunnitelmissa olisi hankkia pojalle kello rippilahjaksi. Olisi mielenkiintoista kuulla tarinoita onnistuneista riparilahjoista. Vaihtoehtojahan on tuhansia...

Millainen kello on tullut ostettua rippilahjaksi?
Oliko lahja yllätys vai hankitko kellon yhdessä lahjansaajan kanssa?
Millainen olisi junnulle hyvä ”ensimmäinen oikea” kello? Miljonäärejä ei olla :)
Minulla on rippilahjaksi saamani kello edelleen tallessa. Kello ei ollut arvokello, mutta oli hieno yllätys ja jäi kyllä mieleen.

Kokemusta aiheesta ei ole, joten tämä pohdinta voi olla hyödytöntä...

En yhtään tiedä arvostavatko nykyteinit ylipäänsä kelloja vai ei. Voi olla, että peruskello unohtuu laatikon pohjalle, jos ei ole sportti- tai älykello. Siinä mielessä hankinta yhdessä saajan kanssa voisi olla järkevää. Toisaalta, jos tiedetään, että saaja haluaa käyttää tietynlaista kelloa, niin sellaisen varmaan uskaltaisi hankkia yllätyksenäkin.

Uudet seiko 5 sarjan kellot on tehty nimenomaan miellyttämään nuorisoa eivätkä riko pankkia. Tunnettu merkki ja hyvä hinta-laatu suhde.
Sieltä aloittelisin itse. Tosin tuntematta ihmistä ja budjettia yhtään on hieman vaikea sanoa.

Uudet seiko 5 sarjan kellot on tehty nimenomaan miellyttämään nuorisoa eivätkä riko pankkia. Tunnettu merkki ja hyvä hinta-laatu suhde.
Sieltä aloittelisin itse. Tosin tuntematta ihmistä ja budjettia yhtään on hieman vaikea sanoa.
Tämä oli kyllä hyvä vinkki. Vilkaisin tuota Seiko 5 -valikoimaa ja on kyllä ihme jos ei löydy pojalle mieluista. Budjetti tosiaan 200-300 euroa ja Seikolta näyttäisi löytyvän moneen makuun aikarautoja.
Aiemmin poitsun markettikello on ollut nimenomaan selkeällä kellotaululla ja viisareilla varustettu, ei digitaalinen kello.
Taidan päätyä siihen, että valkataan yhdessä. Tuleepahan silloin ainakin mieluinen.

Yhdessä valitsemiselle iso peukku. Samalla saatte rannekkeen lyhennettyä oikeaan mittaan, jos metallirannekkeiseen malliin päädytte.

Olen kahdelle lapselle antanut rippilahjaksi rannekellon.
Pojalle tällaisen:

mondaine-A132.30348.11SBB.jpg

ja tytölle tömän:

12913285_xxl_v1573817304562.jpg

Poika sai valita muutamasta vaihtoehdosta ja valitsi tuon. Tytön kohdalla utelin silloin tällöin minkälaiset kellot ovat hänen mieleen ja päädyin tuohon.

Jos haluaa antaa kellon rippilahjaksi, ja toivoo että juhlakalu sitä myös ehkä käyttää, niin lahjakortti kelloliikkeeseen tai sankarin kanssa kellokauppaan valitsemaan.
Niin minäkin sain tehdä 42 vuotta sitten.
Edelleen tallessa. Citizenin automaatti sukeltajankello.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 151
Jäsenet
7 598
Uusin jäsen
ippe73
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back