Kello Ruotsista

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika86_
  • Aloitettu Aloitettu

Mika86_

Uusi jäsen
Liittynyt
22.1.2020
Viestit
40
Ruotsin kruunun ollessa tällä hetkellä ennätysalhaalla, niin olisiko kenellekään tiedossa voisiko Suomeen ostaa/tilata Ruotsista jostain luotettavasta kellokaupasta tuotteita, joissa voisi hyödyntää tämän hetken kurssia. Vai kannattaako mennä käymään esim Tukholmassa paikan päällä katsomassa tarjontaa?
 
Chrono24:n ruotsin kauppiaita itse selannut ja samaa pohtinut. Juuri oli kesälle huollettu midsize omega seamaster 1600 eurolla kaupan. Olisin kanssa kiinnostunut kokemuksista.

Toinen mitä nyt selannut on ruotsin kellofoorumi:

Tuolla vastaava myyntipalsta kuin täällä ammattikauppiaineen.
 
Tuskin Ruotsin liikkeet uusia pystyvät myymään sen halvemmalla. Nostaahan heikentynyt kruunu sisäänostohintojakin. Mutta vanhempia malleja, tai suoraan yksityisiltä, jotka ovat ostaneet kellonsa vahvan kruunun aikana itselleen, saattaa tehdä hyviäkin löytöjä.
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Viestit
69 128
Jäsenet
7 631
Uusin jäsen
tshahar
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös