Ruotsin kruunun ollessa tällä hetkellä ennätysalhaalla, niin olisiko kenellekään tiedossa voisiko Suomeen ostaa/tilata Ruotsista jostain luotettavasta kellokaupasta tuotteita, joissa voisi hyödyntää tämän hetken kurssia. Vai kannattaako mennä käymään esim Tukholmassa paikan päällä katsomassa tarjontaa?

