Harvoin tulee nimiä pohdittua niminä. Apulanta-bändin nimen innoittamana tuli mieleen, että häiritseekö kelloväkeä nimi ja/tai brändäys kelloissa?
Mulle esim. Formex kuulostaa joltain Ostos TV -nimeltä ja logo vähän näyttääkin siltä.
Toinen on Grand Seiko. Kellot varmasti laadukkaita, mutta ”Suuri Seiko”? Mitä jos joku rinnastettava brändi tekis vastaavaa: perus-Rolexin rinnalle Great Rolex?
Christopher Ward on porukkaa joskus häirinnyt. Mulle se on ollut samaa luokkaa kuin omaa nimeään käyttävät brändien luojat yleensä. Toki kun uskottavuus on parantunut, on myös nimi haitannut vähemmän.
Mulle esim. Formex kuulostaa joltain Ostos TV -nimeltä ja logo vähän näyttääkin siltä.
Toinen on Grand Seiko. Kellot varmasti laadukkaita, mutta ”Suuri Seiko”? Mitä jos joku rinnastettava brändi tekis vastaavaa: perus-Rolexin rinnalle Great Rolex?
Christopher Ward on porukkaa joskus häirinnyt. Mulle se on ollut samaa luokkaa kuin omaa nimeään käyttävät brändien luojat yleensä. Toki kun uskottavuus on parantunut, on myös nimi haitannut vähemmän.

